EI MITÄÄN SANOTTAVAA



Huh, kesä on saapunut takaisin! Nautin olostani tuulettimen vieressä, ja nautin samalla virvokkeita ja herkullista lasagnea (iha itte tein!). Töissä oon ehtinyt taas huhkia kaikki päivät ja olo on kotiin päästessä ihan kuollut, joten en ole edes koneelle jaksanut vaivautua siirtämään viikonlopun kuvia kamerasta ulos. Olin Turussa tosiaan viime viikonloppuna ja hauskaa oli - vaikka suunnitelmat eivät taaskaan pitäneet. Otin reissulta paljon videomateriaalia, joten koostepätkää on tulossa, jahka saan hommattua jostain editointi-ohjelman.

Oon viime aikoina nettishoppaillut huolella ja odottelenkin tässä muutamaa pakettia saapuvaksi. Pian on taas palkkapäivä, ah, rakastan palkkapäiviä, vaikka mitään en ostaisikaan. Ennen mielsin palkkapäivät laskujen maksu-päiviksi, mutta nykyään oon jo innoissani, että mitäs kivaa sitä seuraavasta palkasta ittelleen hommaisi. Haha, enkä edes oo materialisti (no ehkä pikkasen). 

Tänään sain jostain ihan sikana energiaa, ja oon taas siivonnut kämppää kuin hullu hemuli. Kohta patistan Karin imurin varteen, jotta sekin marakatti tekee osuutensa tän kämpän eteen. En ymmärrä, miks mä tuun niin iloiseks siitä, että saan mopata lattiat, tyhjentää/täyttää tiskikoneen ja ah, puhtaan pyykin tuoksu se on vasta jotain ♥  Oon vaan niin täynnä energiaa ja iloa, kun aurinkokin taas paistaa ja kohta alkaa kesäloma :') Lisäksi mulla on menossa meikitön viikko, joten ihokin saa hengittää ja saan enemmän itsevarmuutta lähteä ihmistenilmoille ilman sotamaalauksia. Uiui, tulipa sekava sepustus, nyt kyllä mun pitää rauhoittua!

Ihanaa keskiviikkoa kaikille ♥  





6 kommenttia:

  1. Siullaha oli muistaakseni joskus sinisetkii hiukset ni olitko ostanu sen värin cypershopista? :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oon :3 Kaikki värit ostan yleensä sieltä!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitoksia :3 vaikka eihän se enää tuon värinen olekaan.. :D

      Poista

♥ puss