ELOSSA



MÄ OON HENGISSÄ!


Oon lomaillut jo viikon ajan ja oon nauttinut kyllä ihan täysillä tästä ajasta. Tulin keskiviikkona kotiin mun reissulta, ja mulla ei oo ollut konetta messissä, joten pidin pienen tauon tässä blogin päivittämisestä, jotta en koko aikaa keskittyisi vaan kuvien muokkaamiseen ja tietokoneella istumiseen. Somea kuitenkin selasin päivittäin älykkään puhelimeni kanssa, jotta en jäisi jälkeen mistään oleellisesta (yeah niin varmaan) ja huomasin itsekin Bloggerin sekoilevan, mutta onneksi asia on saatu jo korjattua.


Tän postauksen ideana oli vaan infota, etten ole kuollut, enkä ole lopettanut postaamista, vaan olen yhtenä kappaleena viimeinkin oman koneen äärellä. Mulla ei ole nyt mitään suunnitelmia seuraaville viikoille (kun Tuskakin menee multa kokonaan ohi seuran takia, jee just mun tuuria), mutta enköhän mä jotain keksi. Nyt vaan haluan olla ja ladata akkuja täyteen, jotta jaksan nää kaksi seuraavaa lomaviikkoa paahtaa täysillä.

Nyt pyykit narulle, Pokémon pyörimään taustalle ja sitten hyökkään kuvien kimppuun photarin kanssa, mikä ihana perjantai! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss