I'm using your shirt as a pillow case



Huh huh, kiirettä pitää enkä ehdi edes blogia päivittämään. Tai varmaan ehtisin, jos olisi jotain sanottavaa, mutta kun ei oikein ole. Välillä tulee kauheat paineet tästä koko touhusta, ja tekisi mieli painaa deleteä ja viskata tää blogi jonnekin bittiavaruuteen. Haluan tän kesän vaan ottaa ihan iisisti ja rentoutua, enkä tosiaankaan ottaa paineita mistään blogista, joten päivittelen tätä silloin kun siltä tuntuu.

Mutta tosiaan, mitään ihmeellistä ei ole sattunut kuluneen viikon aikana ja oon vaan plösöillyt himassa. Turpakirjassa on pyörinyt jo jonkun aikaa positiivisuus-haaste, ja ajattelin tähän listata omia positiivisia juttuja viime ajoilta! Toki omilla naama-kuvilla höystettynä. 


♥ Nettishoppailu on ihanaa! Oon muunmuassa tilannut uudet housut ja puhelimeen siistejä kuoria, mutta niistä lisää myöhemmin! Voisinkin pistää tilaukseen parit uudet t-paidat ja ehkä shoppailla itselleni uudet tennarit..

♥ Kari osti PS Vitan ja toivottavasti mäki opin käyttämään sitä! Oon tosi huono pelaamaan mitään pelejä, ja mulla on itselläni ollut vaan Playstation 1 ja Gameboy color, joten oon aika sukka käyttämään uuden teknologian laitteita. Ehkä mä vielä opin!


♥ Enää neljä päivää duunia ja sitten on L O M A wuu!

♥ Eilen oli mahdit partyt ja löysin itseni baarista pitkästä aikaa. Huhheijaa, mitkä olot!


♥ Kohta on Tuska ja Ruissikin lähestyy, pitäiskö jo ostaa liput?

♥ Sain viimeinkin värjättyä tukan taas punaiseksi! On ollut ikävä tuttua ja turvallista väriä.


♥ Sain mäkki-safkaa ja oon todella tyytyväinen nomnom!

♥ Jääkaapissa on taas vaihteeksi ruokaa, enkä kuole vähään aikaan nälkään aah. Mango-pilttiä, salaattia, ruisleipää, pekonia.. Miten ihminen voi olla näin tyytyväinen siitä, että jääkaapissa on muutakin kuin pelkkä valo?


Semmonen positiivisuus-pläjäys! Eilinen oli kyllä ihan mahti ilta tanssihelvetti-baarissa, vaikka Kari lähtikin aiemmin kotiin ja mä huomaan seisovani stadin yössä yksin, akku loppu ja mulla ei ollut mitään hajua millä mä pääsen himaan, kun metrotkaan ei enää kulkenut. Haha, en oo vieläkään selvästi sopeutunut tähän suurkaupunkiin, kun en tiedä millä yöbussilla pääsen edes lähelle kotia! Luojan kiitos Teemu-setä pelasti mut ja päästiin yhdessä taksilla kotiin, snägärin kautta tietenkin. Tulee ihan mieleen ne ajat, kun täytin 18 vuotta ja hilluin Turun baareissa harva se viikko. Taas huomaan, kuinka vanhaks ja mukavuudenhaluiseks oon tullut, kun en jaksa tänään tehdä mitään muuta kuin maata sohvalla ja katsoa Salkkareita ihan into piukeena. Toivottavasti selviydyn ens viikon duuneista kunnialla, koska juhannuksena pitää jaksaa myös juhlia, apua! Hirvittää jo näin etukäteen..


4 kommenttia:

  1. Katoinki Instasta että jeeeee punski tuge on bäk!!!! ♥ Kuule kunhan tulet tänne niin saat hyvällä puhdilla yön tai pari juosta baarista toiseen ku haluun näyttää sulle mun lempipaikat! :D Alahan kasvattaa Kuopion kuppilakassaa... Haha no mut ehkä se on täällä vähän rennompaa menoa ku ei oo mitkään Helsingin väkiluvut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Punski.. :-D hihi!
      Apua en minä jaksa ravata baareissa enää! :D Kylhän sitä parit voi käydä maistelemassa.. Mun täytyy ruveta sit jo treenaamaan ennen kun tuun sinne x)

      Poista
  2. Random ilmoitus: näin sut tänään metrosta seisomassa Kalasataman metroasemalla! Sun hiukset näytti tosi hyvältä. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huiuiu apua :D:D olin varmaan ihan pöllähtäneen näkönen kun olin juossut tukka putkella et ehin metroon XD

      Poista

♥ puss