SUNDAY




Ihanaa sunnuntaita kaikille tasapuolisesti! Täällä näpyttelee iloinen Jonsu, joka on saanut siivottua taas kämppää hyvään tahtiin, ja jolla on jääkylmää kokista ja syväpuhdistavashampoo päässä. Vaikka en tykkää sunnuntaista ollenkaan (koska maanantai tulee taas plääh), niin tänään on aika jees. Oon saanut paljon aikaiseksi ja nukuin erittäin maittavat yöunet puhtaissa lakanoissa mun mörököllin vieressä. Salkkarit pyörii taustalla ja mä suunnittelen koko ajan mun kesälomaa ihan into piukassa! Vaikka suunnittelut tyssäävätkin aina alkumetreille..


Mulla on liikaa tekemistä ja tuntuu, että vuorokausi on liian lyhyt aika yhtään mihinkään. Pelottaa kamalasti, jos teen kesälle jonkun aikataulutetun suunnitelman (voisin hyvinkin tehdä.. :D), ja se ei pitäisikään, ja kaikki menisi ihan pipariksi. Vaikeaa lähteä sponttaanisti kesälomailemaan ilman, että tietää mitä tekee ja minne menee. Kaikki pitää tietää etukäteen! Onko kellään muulla tällaista ongelmaa, vai oonko ainoa, joka kärsii tästä?



Vietin viime viikon meikittä. Tai no, en nyt ihan, koska kyllä mä vähän yritin peittää meikkivoiteella mun tummia silmänalusia, mutta muuten en meikkipussiin koskenut ollenkaan. Kannatti! Iho sai hengittää ja ei tarvinnut huolehtia aamuisin meikkaamisesta, meikkien leviämisestä tai sotamaalauksien pesusta. Toisaalta, emmä kyllä vieläkään tykkää mun kulmakarvoista, mutta minkäs teet. Aina pitää olla jotain valittamisen aihetta. Multa kysytään muutenkin tosi usein, miksi mä ylipäätään piirrän mun kulmani, mutta mun mielestä se on mun ihan oma asia. Miksen sais tehdä niin? Ja jos mä en jaksa/halua piirtää mun kulmia, niin multa kysytäään, että oonko mä krapulassa tai jotain, kun näytän niin oudolta.


Kattokaa nyt tota mun tukkaa. Pari viikkoa sitten se oli vielä tumman liila ja nyt se on turkoosi?! En enää tiedä, mitä tekisin tälle tukalle. Töissä mua kutsuttaan merenneidoksi tai riikinkukoksi, aika imartelevaa, mutta mä en diggaa tästä väristä tällä hetkellä yhtään. Vaikka tää onkin tosi ihanan turkoosi sävy nyt, niin en mä tätä kyllä toivonut. Pitää keksiä taas jotain uutta, mutta mitä tällä kertaa?


Mitä aiot tehdä kesälomalla?


4 kommenttia:

  1. Joo toi violetti on kyllä niin hankala väri ylläpitää, mullehan kävi ihan samalla lailla :D Kattelinki Facebookista et meidän tukat taitaa olla tällä hetkellä aika tismalleen samanväriset.

    Ja kyllä pitää olla joku suunnitelma ennen ku lähtee mihinkään! En kestä epätietoutta ._.

    Hihi onks se cokiskin sun päässä hiihihihihi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mul oo aiemmin käyny näin! :D Yhtäkkii mun pää on sähkönsininen ja seuraavaks turkoosi, en tajua. No nyt ainakin tietää, ettei liila oo se meijän väri :D
      Ja totta, suunnitelmat pitää laatia ajoissa, muuten saattaa joutua improvisoimaan! .__. kamalaa.

      ja köh, kyllä mulla sitä kokistakin tukassa oli.. :'D dippailen hiuksiani aina jokaiseen lasiin ja lautaseen ja mun tukasta voikin nähdä parin päivän ruokalistan. Oon tohelo.

      Poista
  2. Ei tässä mitään erikoisempia lomasuunnitelmia oo. Tuska nyt olis ainoo varma juttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuska olis kyllä kova sana. Pakko kai sinnekin on lippu ostettava!

      Poista

♥ puss