Mitäs tässä





Viime viikot oon elellyt blogin puolella hiljaiseloa, vaikka aikaa mulla olisi vaikka mihin. En tiedä, mikä tässä meni vikaan, mutta tää mun kesäloma on ollut yhtä alamäkeä, vaikka se alkoikin huikeasti ja mulla on ollut kivojakin päiviä. Oon viimisen viikon ajan vaan istunut kotona, siivonnut, pessyt pyykkiä ja käynyt shoppailemassa sillä aikaa, kun Kari on töissä. Ajattelin, että viettäisin hauskan kesäloman tehden niitä asioita, mistä nautin kesässä, mutta tää on taas tää perus suomalainen kesä: aurinko on tainnut paistaa vain yhtenä päivänä koko mun lomasta. Ulkona ei viitsi sateessa vilustuttaa itseään, eikä mikään enää innosta. Toivon todella, että kelit vielä parantuvat viimeistään viikonloppuun mennessä, ja saan nauttia Ruissalon antimista kauniissa säässä.

Parina viime päivänä oon ollut todella ahdistunut, enkä edes tiedä miksi. En edes muista, milloin mua on viimeksi ahdistanut näin. Oon alakuloinen, ehkä vähän jopa surullinenkin, enkä osaa sanoa, mikä siihen vaikuttaa. Ehkä taas tää yksinäisyys täällä Helsingissä vai onko se tuo sateinen sää? Onneksi mua piristävät mun kesäloma-shoppailut, mutta ei nekään ikuisesti piristä, varsinkaan, kun en voi jakaa sitä iloa kenenkään kanssa. Yksinäistä vaan tuijottaa tietokoneen ruutua monta tuntia ja odottaa, että facebookin chatti ilmoittaa jonkun kaipaavan mua.

Oon kyllä yrittänyt imeä itseeni myös positiivisia asioita, kuten esimerkiksi sen, että saan lomalla rentoutua ihan rauhassa, hiljaisuudessa. Saan tehdä omia juttujani kotona, ilman, että kukaan on tiellä. Nautin siitä, kun saan rauhassa häärätä kämpässä, siivota vessan lattiasta kattoon tai putsata pölyjä ja järjestellä dvd-hyllyjä. Se on mulle kuin terapiaa. Taustalla ei soi musiikkia, vaan TV:ssä pyörii Salkkarit tai joku muu aivotnarikkaan-ohjelma, jota voi katsella sivusilmällä, kun itse touhuaa ja häslää kämpässä edes takas.

Ps. Oon tässä loman aikana kuvaillut parit videot, mutta mä en voi tehdä niille oikein mitään, kun ei ole editointiohjelmaa, ja mä oon itse niin surkea asentamaan mitään ohjelmia koneelle, niin Kari saa joku päivä hoitaa homman kotiin. Mua itseäni häiritsee, että kuvasin jo ennen lomaa videon, mutta edelleen se lojuu tuolla kansiossa, enkä voi tehdä asialle mitään. Toivottavasti tää asia muuttuu pian.

Mites teidän kesä on lähtenyt käyntiin? 



9 kommenttia:

  1. Mistä toi sun kuvassa oleva liivi/hupparisysteemi on? ;____; ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M:stä miesten puolelta :) Se on kyl ihan super siisti!

      Poista
  2. hei meidän pitää nähä joku päivä jos sul on aikaa! mul ei oo mitään tekemistä ja möllötän vaan kotona :( laita mulle vaik fbs viestii jos nähtäis tai jotain! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo vaikka! Pitäis vaan ensin keksii jotain tekemistä ettei vaa möllötetä toisiamme vaivaantuneina :D

      Poista
  3. I feel your pain. Ite kanssa odotin koko talven ja kevään kesää ja mulla oli kauheat suunitelma ja odotukset tätä kohtaan. No nyt on kesä ja tää on kyllä hirveetä paskaa, kaikki suunitelmat on kussu oikein huolella ja sääkin on perseestä. Tää nyt ei varmaan kauheesti sua piristä mutta mua lohduttaa tietää etten oo tän kesäahdistukseni kanssa yksin. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, koko kesäkuu oli ihan perseestä, oli kylmää ja märkää ja suunnitelmat menivät ihan pipariksi :( Onneksi tässä on vielä vähän lomaa jäljellä niin ehkä tässä ehtii vielä nauttia auringonvalosta :3

      Poista
  4. Mun kesä on lähtenyt vähän samanlailla kuin sunkin, joskin oon kyllä toisaalta ollut hyvinkin tyytyväinen, että on voinut ikäänkuin luvan kanssa löhötä vaan kotona ja katella telkkaria :P Mutta lomasta on kulunut tällä tavoin jo 2 viikkoa, ja suurin osa rahoista on jo mennyt festareihin, niin pikkusen masentaa jollei lomalla pysty enää käydä missään... Mutta kelit alkaa vissiin vihdoinkin suosia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, lomarahat on tuhlattu jo aikapäivää sitten ja nyt kun kelitkin alkaa paranemaan niin ei oikein voi tehdä enää mitään :-D Onneksi viikonlopuksi on luvattu kaunista säätä kun tuo Ruissikin on, jee :3

      Poista
  5. Alkukesästä värjäsin tukkani ruskeeks ja sitte olin Kivenlahti Rockin lauantailla kattoo Sonata Arcticaa. Pari viikkoa siitä värjäsin tukkani blondiks. Sit oli kaverin riparijuhlat ja niiden jälkeen lähin sitte bändin treenikämpälle ja yritin ikävä kyllä itsemurhaa.
    Sitte vuorossa oli Tuska ja olin siellä ehdottomasti ne kaikki päivät.
    Tänään keksin värjätä tukkani liilaks

    VastaaPoista

♥ puss