Nyt on elokuu, oon kuivilla, ei kiinnosta





"Tekisi mieli heittää hanskat tiskiin. Voisin poistaa blogini bittiavaruuteen, tai piilottaa sen näkyvistä. Mua on alkanut vituttaa ja turhauttaa blogin ylläpito, kun tuntuu, että jauhan vaan samoista asioista koko ajan. Mun elämässä ei tapahdu mitään päivittämisen arvoista kuin vaan sillon tällön, eikä mua huvita jauhaa joka kerta niistä samoista asioista. En edes valokuvaa nykyään niin paljon, kun en töiltäni ehdi enkä kerta kaikkiaan jaksa. On vähän mennyt maku siitä touhusta, kun tuntuu että poljen vain paikallani enkä kehity mihinkään suuntaan. Oon toivoton tapaus."

Tällaisia ajatuksia kirjoittelin maanantaina, tein postauksen, mutta en koskaan julkaissut sitä. Miksi? Koska en tiedä. Ehkä en halunnut vaikuttaa heikolta, en halunnut tuoda julki mun huonoa olotilaa, tai kiinnostuksen lopahtamista. Toisaalta tuo ylempi teksti ei edes pidä paikkaansa, kun tarkemmin ajattelen, koska ahdistuneessa olotilassa suljen silmäni totuudelta, enkä välttämättä näe asioita niin selvästi. Kyllä mulla on intohimoa tähän touhuun, mutta nyt on niin kuumat kelit, että mä oikeasti tukehdun pian. Koko ajan on niin vetelä olo ja tekisi mieli vain istua tuulettimen edessä koko päivän, eikä tehdä yhtikäs mitään tai lähteä minnekään. Tunnen todella paljon syyllisyyttä, etten ole postaillut, ja päivittäin mietinkin, että miksen tänään julkaisisi postausta, mutta laiskuus on tainnut viedä voiton tällä kertaa.

Tänä kesänä en edes ole ehtinyt paljoa kuvailemaankaan, osasyynä tähän on Suomen ilmasto: kesälomallani vedin päälleni talvitakkia ja tumppuja ja nyt tekisi mieli hillua alasti mielellään jossain mahdollisimman viileässä ympäristössä, esimerkiksi kauppojen kylmähyllyt ovat nykyisin mun suuressa suosiossa.  Blah, ehkä mä saan vielä viimeisellä kesäloma-viikolla aikaiseksi kuvailla enemmän, toivotaan.

Oon myös sivistänyt itseäni tän viikon aikana, sillä aloin katsoa Netflixin Orange is the new black-sarjaa kaiken sen hehkutuksen jälkeen. Ja myönnän, oon jo jäänyt koukkuun. Kauheasti siitä on vaahdottu ja nyt mäkin oon siinä messissä, vaikka oonkin sanonut, etten ikinä tuu katsomaan sitä sarjaa kahta jaksoa enempää. Kohta mennään jo 2. tuotantokaudessa, apua.. Jos mä nyt vaikka alkaisin keskittyä johonkin muuhunkin kuin tuohon telkkarin tuijottamiseen ja uuden tuulettimen palvomiseen.


Huomenna ajattelin kuvata pientä videota, jos keksin jotain höpistävää. Ehdotelkaa jotain, mun aivot sulaa!




PS. Meidän Emma-kissa kusi just kirjaimellisesti muroille. Hän päätti vähän kostuttaa kissojen raksuja ja pissi ruoka-astiaan, nam. On ne eläimet ihania ♥



4 kommenttia:

  1. Emma :DDD pikku helleprotesti?

    Mulla on ollu ihan sama juttu et ajattelen aina "vois postata jotain", mut sit jonku parin kuvan ottaminen on muka liian vaivalloista ja perustelen itselleni, ettei kuvatonta postausta viitsi tehdä. Mut eipä sitä väkisin saakaan mitään kivaa aikaseks niin mitä suotta :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, Emma varmaan protestoi uusia saksalaisia raksuja, ei ilmeisesti kelvannu meidän kermaperseelle.. :'D

      Joo ei väkisin kannatakaan alkaa vääntää mitään, ainakin itelle se on kamalan vaikeaa kirjoittaa jotain väkinäistä :f mieluummin nautin nyt tän kesän ihan rauhassa, enkä stressaa mistään ylimääräisestä :3

      Poista
  2. Joo et tosiaan kyllä ole lopettamassa bloggaamista! Mahtavaa lukea sun juttuja, oli ne sitten millasia vaan. :--) Ja toki ymmärrettävää että aina ei jaksa eikä huvita, ihan perusmeininkiä. :D



    http://howcouldbesodrevil.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En lopeta, vaikka välillä siltä tuntuukin :-) Nyt on vaan ollut niin kuuma kesä, etten oo saanut mitään fiksua aikaiseksi, mut syksyllä sitten paremmin!

      Poista

♥ puss