HUPS




Tää päivä on vierähtänyt kotosalla. Sain tämän päivän saikkua kipeytyneen selän takia ja perjantaina mulla on aika fysioterapiaan. Jee, oon saanut jotain aikaseksi, ehkä mun selkä saadaan joskus kuntoon! Mutta huomenna jatkuu arki ja on palattava töihin, jos sitä pääsee sängystä edes ylös. On ikävää, kun ei pysty istumaan, makaamaan eikä tekemään mitään ja oon notkea kuin näkkileipä. Onneksi kipulääkkeet ja lämpöhoito auttaa edes hetkeksi.


Oon aika yllättynyt, kuinka oon onnistunut välttämään syysflunssan! Vähän on nenä kyllä vuotanut ja kurkku kipuillut aamuisin, mutta ei mitään sen enempää, kun oon jo elokuusta asti kulkenut syystamineet päälläni ehkäisten täten vilustumisen. Mutta vaikka muhun ei ookaan vielä iskenyt hirveä flunssa, niin oon löytänyt itsestäni uusia puolia, nimittäin sellainen asia kuin tapaturma-alttius.

En tiennytkään, kuinka tohelo voin olla keittiössä ja jälleen kerran saan tyytyä mikroruokaan, kun ei musta kokiksi näköjään ole. Sunnuntaina aamuhöperöissä onnistuin tuhoamaan vasemman käden kolme sormea leipäveitseen, kun yritin halkaista patonkia (ja tätä ei voinut tehdä missään tasolla, kun kaikki keittiön tasot olivat likaset, eikä niitä voinut pyyhkiä ehei) ja veri vaan roiskui ja Kari oli vähällä pyörtyä. En oo ennen saanut veitsestä niin pahaa osumaa, joten säikähdin itsekin sitä veren määrää ja piilotin syvät haavat värikkäisiin lasten laastareihin. 
Eilen ajattelin kokata nakkisoppaa ja tungin sitten oikean käteni tulikuumalle levylle ja nyt on mukavat rakkulat käsissä.. Nyt on oikea ja vasen käsi poissa kuvioissa ja aika kipeää tekee tämä tietokoneella näpyttely. Harmittaa vietävästi, mutta nyt on vaan paranneltava haavoja ja koittaa elää niiden kanssa :D


Vitsailin kaverillekin, että hehe, ei oo tähdet ja planeetat mun puolella ja katsahdin horoskooppia..

"Neitsyt
Onnettomuus- ja tapaturmariski on sitä suurempi mitä kiireisemmän onnistut tästä päivästä tekemään. Rauhoita siis tietoisesti vauhtiasi ja anna itsellesi lupa keskittyä siihen mikä on nyt itsellesi tärkeää."

En yleensä usko horoskooppeihin, mutta tämä kyllä osui ja upposi tällä kertaa aika hyvin :D Aika pelottavaa, mutta tuskin tää mullisti mun maailmaa. Mä oon vaan tohelo ja syön pakastepizzaa.


9 kommenttia:

  1. höh, koita pärjätä selän ja nuhan kans :/ <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla kyllä nuhaa ole, mutta kiitos vain :D

      Poista
    2. Mitähän ihmettä mää oon lukenu.... : D

      Poista
  2. Voi eiii, ei sais nauraa mut nauratti kyllä vähän. :D Pelottavaa, miten noi horoskoopit joskus pitääkin niin hyvin paikkansa.. Ja pikaista paranemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha vahingonilo on paras ilo :'D
      Jep, noi horoskoopit osaa joskus yllättää, vaikka en kauhean usein edes lue niitä. Mutta emmä kyllä vieläkään niihin usko, vaikka tällä kertaa osuikin oikeaan :D Kiitoksia!

      Poista

♥ puss