TAKAISIN ARKEEN






Heeeeyooo! Pitkästä aikaa jaksan vaivautua avaamaan tietokoneen ja aloittaa kirjoittelemaan teille kuulumisia. Oon ollut pidemmän aikaa menossa siellä sun täällä, enkä ole ehtinyt konettani edes pahemmin avaamaan, muuta kuin laskujen maksuja ja kuvien siirtämistä varten. Tänään alkoi virallisesti syksy, kun kuu vaihtui ja mä olen taas vuotta vanhempi. Täytin lauantaina huikeat 23 vuotta, onnea minä! :3 
Viime viikolla vietin myös mun viimeisen kesälomaviikon Turussa kavereiden kanssa hengaillen ja autoa huoltaen. Samalla myös meille tuli Karin kanssa kolme vuotta yhteiseloa täyteen, mutta tänäkään vuonna ei juhlittu asiaa mitenkään, kun olin Turussa ja Kari Helsingissä. Paljon on siis ehtinyt tapahtua tässä välissä, kun olen malttanut pitää turpani kiinni täällä blogin puolella!



Vasemmalla kuva tältä kesältä, oikealla vuodelta 2011.


Oon innoissani tulevasta syksystä, mutta samalla on vähän haikea olo. Oon ehtinyt tekemään kaikenlaista tänä kesänä, mutta samalla osa toivomistani kesä-jutuista eivät onnistuneet toivotulla tavalla. Ensi kesänä sitten! Tää kesä on hurahtanut tosi nopeesti ohi ja päällimmäinen fiilis on ihan hyvä. Säät eivät todellakaan suosineet mun kesälomia, kun satoi vettä, rakeita, oli kylmä, ja koko sen helleaallon olin vain töissä. Toisaalta nää viileämmät päivät ovat enemmän mun juttu, kun voi liikkua ja laittautua, eikä tarvitse paahtua sisätiloissa tuulettimen edessä hiestä märkänä :)

Nyt mun on aika hiljentyä ja jatkaa elokuussa räpsittyjen kuvien muokkaamista ja katsoa parit jaksot Salkkareita. Palataan taas pian asiaan, pus moi!



4 kommenttia:

  1. onnittelut vanhenemisen johdosta! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :3 vaikka ei se oo koskaan kivaa vanhentua :Dd

      Poista
  2. Hyvää syntymäpäivää! :) Vaikkakin näin hieman myöhässä :p Ja onnea myös vuosipäivän johdosta :)

    VastaaPoista

♥ puss