TÖKKII





Nyt kyllä tökkii ja pahasti. En oo aikoihin ollut näin lukossa. Tuntuu, kuin en enää kykenisi tuottamaan mitään julkaisukelpoista tekstiä tänne blogin puolelle ja motivaatio laskee koko ajan, mitä enemmän yritän näpytellä tekstiä tänne. Saatan pohtia yhtä blogitekstiä jopa viikkoja; miten muotoilisin lauseet, miten aloitan ja lopetan postauksen, millä keinoilla saisin asiani ymmärretyksi, mutta en vaan oo kyennyt siihen jostain kumman syystä. Välillä mua ahdistaa ihan hirveästi, kun katson tietokoneen ruutua ja näppäimistöä, enkä saa mitään ulos mun päästä. Ihan kamala tunne. Jotain on pakko kirjoittaa.

Mun elämässä ei tapahdu mitään erikoisempia juonenkäänteitä, käyn töissä, oon kotona, vietän viikonloput joko Turussa tai Helsingissä poikien kanssa. Haaveilen uudesta sohvasta, pidennyksistä, lävistyksistä, sekä uudesta hiustyylistä. Oon kaavoihin kangistunut ja toivon, että tänä syksynä voisin vähän päivittää itseäni uudelle levelille ja voisin tuntea oloni itsevarmaksi. Suunnittelen kamalasti kaikkea, mutta mitään en ole saanut toteutettua, mutta kaikki aikanaan.

Ajattelen syksyn olevan uusiutumisen aika. Jotkut aloittavat opiskelun, uuden työn, harrastuksen, tv:stä alkaa syksyisin uusia sarjoja. Uusi aika alkaa, kun siirrytään kesästä syksyyn, ja mä oon ihan fiiliksissä siitä. Vaikka kesä on ihana vuodenaika, syksy kyllä vie voiton. Ehkä mä hommaan ne pidennykset ja käyn ottamassa jossain vaiheessa uuden lävistyksen, niin saan ainakin jotain uutta tähän syksyyn. Ainakin sain jo uudet Converset äidiltä lahjaksi, ja sain uuden puhelimenkin! Siitä sitten lisää myöhemmin :3 


2 kommenttia:

  1. voi kuule, älä ainakaan ota stressiä blogista, vaikkei just nyt tuntuiskaan tekstiä syntyvän. kyllä se siitä taas lähtee luistaan kun on sen aika! :> aina oon iloinen kun sulta on tullut uus postaus, oli se sitten minkälainen tahansa. kirjoitat niin kivasti ja sujuvasti ja sitä on mukava ja helppo lukea. ja kuvat on tietty aina kanssa hyvin kivoja! c: ps. uusi lävistys ja pidennykset, uu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanan piristävästä kommentista :') ♥ Joo koko kesä oli vähän kankeeta enkä oikein saanut mitään tekstiä itsestäni ulos, vaikka kuinka yritin, enkä mä pakosta halua tätä juttua tehdä. Bloggaamisen pitää olla miellyttävää eikä pakonomaista suorittamista. Eiköhän tää tästä :'3

      Poista

♥ puss