IMPERICON.com





Tilasin viime viikolla Impericon.comilta itselleni synttärilahjaksi vaatteita pitkästä aikaa. Vaikka synttärit menikin jo pari kuukautta sitten, niin ei haittaa, ainakin sain pidempään miettiä mitä kuteita pistän tilaukseen :3 Tuolla on niin laaja valikoima paitoja, kenkiä, pipoja ja kaikkea muuta, ettei millään osaa päättää mitä sitä ostoskoriin tiputtaisi! Nämä tuotteet kuitenkin päätyivät ostorkoriin melko nopeasti eikä tarvinnut paketin avattuakaan katua. Pidän kovasti!



Drop Dead - Crazy life
Tätä pipoa olin tilaamassa jo Drop deadin omilta nettisivuilta, mutta onneksi sain sen sujautettua tähän tilaukseen, kun Impericonilla myydään Drop deadin tuotteita. Mulla ei olekaan yhtään mustaa pipoa (koska Kari on ryövännyt mun ainokaisen mustan pipon itselleen) ja tää kyllä lämmittää päätä pakkasella.

Being As An Ocean - Love
Pistetään nyt samaan syssyyn toinenkin pipo! Tää oli niin älysöpö, vaikka sana 'love' onkin vähän puhki kulutettu idea, mutta awws. Ja Being as an Ocean on noussut viime aikoina mun suureen suosioon, joten pakko tää oli mahduttaa tilaukseen mukaan. 


Bein as an Ocean - Sleeping Fox
Koska kettu.. Ei oikein muuta lisättävää. En pysty olla ostamatta tuotetta, missä on ketun kuva, ja varsinkin jos se on hyvän bändin t-paitaan printattuna. En kestä!



Eskimo Callboy - Don't Give A Fuck
Tämä oli pakko saada! Koska We are the mess ja baby let me be your bartender. Melko simppeli, mutta toimii. Aika äijämäinen, mut väliäkös tuolla.



Eskimo Callboy - Good fox
Toinen Eskimo Callboyn mustavalkoinen printtipaita kelpaa aina.  Ei enää tänä vuonna mitään mustia bändipaitoja mulle, okei? Ehkä nää riittää tältä erää. Tai no, jos vielä yksi kuitenkin..


Dr. Denim - Baxter
Lisäksi ostin taas Tohtori denimit, koska ne on ollut luotto-farkut jo pitkään ja tätä mallia ei enää myydä missään muualla kuin Impericonilla, ainakaan mun tietojen mukaan. Näitä oon ostanut One waystä joskus aikoinaan, mutta nykyisin näitä ei meinaa edes netin ihmeellisestä maailmasta oikein saada. Onneksi Impericon on pelastus. Nää miesten farkut on aivan ihanat päällä ja hintakaan ei ole paha. Miinuksena etutaskujen puuttuminen ja haarojen nopea kuluminen. Eipä oo paljoa menoa haitannut.


Oletteko tilannut Impericonilta jotain? Mitä tykkäätte mun shoppailuista?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss