TESTISSÄ: LIVE Color XXL Ultra Brights



Mun piti vielä tulla kirjoittamaan toinen postaus, kun on kerrankin asiaa! Tällä kertaa vaihteeksi puhutaankin mun hiuksista ja niiden värjäämisestä. Normaalisti siis värjään hiuksiani viikon kahden välein Crazycolorin Fire-värillä, joka on ollut mun luottoväri monen vuoden ajan. Nyt oon kuitenkin huomannut, että ainakin tämä fire-väri haalistuu nykyään todella nopeasti (myös kaverini on huomannut tämän omassa tukassaan), ja mulla menee hermot, kun parin pesun jälkeen mun tukkani on pinkki ja näyttää ihan vispipuurolta. Se ei sovi mulle. Totesin siis itsekseni, että jos aion tulla tämän punaisen tukan kanssa toimeen, mun on tehtävä kompromisseja ja poiketa mukavuusalueeltani edes sen verran, että kokeilisin jotain muuta shokkiväriä tai sävytettä.



Näin Schwarzkopfilta tulleen uusia hiusvärejä kauppohin viime kuussa ja kaavailin jo silloin, että uskaltaisiko sitä kokeilla. Eilen sitten kauppareissulani lähti mukaani LIVE Color XXL Ultra Brights värinä Pillar Box Red. Vähän jännitti tunkea tätä tukkaan, kun en tiennyt yhtään, miten mun hiukset reagoisivat siihen. Purkissa mukana tuli yksi pieni tuubi väriä (50 ml, crazycoloreisa on 100 ml), joka on aikamoista tököttiä, joten se kannattaa sekoittaa hoitoaineen sekaan, jotta se on helpompi levittää koko tukkaan. Itselleni ei tuo tuubi olisi muuten riittänyt omiin hiuksiini, joten sekoitin värin kanssa jotain halpaa hoitoainetta ja tungin sekoituksen vispipuuron värisiin hiuksiini. Annoin värin vaikuttaa noin 30 minuuttia, ja tulos oli ihan jees!



Tykkään! Aikalailla samanlainen sävy kuin fire-shokkivärissä, mutta tää ei oo niin pinkki, joten kyl mä tästä diggaan! Todella intensiivinen punainen ja toivon, että tää ei kulahda pinkiksi. Hinta oli vaan vähän tyyris (n. 13€), mutta jos tämä todella kestää 15 pesukertaa (crazycolorilla luvataan 8-12 pesukertaa), niin kyllä tätä kelpaa toistekin ostaa. Mukana tuli myös lapio-käsille tarkoitetut kertakäyttökäsineet ja kaksi kappaletta hoitoainetta.

Mitäs muuten tykkäätte mun FBI-lookista? Tai itselleni tuli ihan mieleen Men in black, kun näitä kuvia selailin :D Onneksi löysin kaapista mun vanhan mustan kauluspaidan ja kravaatin, joita oon käyttänyt viimeksi pappan hautajaisissa. Myös yläasteella hommattu bleiseri mahtui mun päälle! Tuollaisissa kuteissa kävin noutamassa peruskoulun päättötodistuksen, ainoa ero oli, että mulla oli punainen kauluspaita ja mustat rekkalesbo-hiukset :D Voi niitä aikoja.. Olisinko uskottava Men in black-agentti?


 Ootteko te jo kokeillut näitä uusia hiusvärejä? Mitä sävyä haluaisitte testata?




12 kommenttia:

  1. Mä kokeilin tuosta samaisesta sarjasta pinkkiä, eikä todellakaan pysynyt kun vaan pari pesukertaa, toisinkuin crazy colorin ja/tai sen toisen mitä saa mm. undergroundilta ja half blockilta, mikä tulee pienessä purnukassa. Odotukset ei tuon värin kohtaan ollut suuret, koska ennen niiltä ei "niin shokeeraavia" värejä saanut ja tämä vissiin ns. "eka kokeilu" :"D mutta siis, ei todellakaan pidä väriään ainakaan minun tukassa, luvatun kauan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaaa :O No harmi ettei sun tukassas pysynyt, höh! Ainakin mitä oon kuullu niin toisilla ei meinaa ottaa edes haalistuakseen, mutta riippuu tietysti ihmisestä ja hiuksista :> Mulla ei meinaan itelläni suostu stargazerit pysyä lainkaan päässä, ne valahtaa heti ekassa pesussa pois. Crazycolorit on ollut luotettavia ja ovat kestäneet kauemmin mitä muut shokkivärit :>

      Ja niin olihan tää odotettavissa että jossain vaiheessa marketteihinkin tulee näitä 'shokkivärejä' myyntiin ja mulla ei oikein ollut minkäänlaisia odotuksia tän värin suhteen. Oon vaan tyytyväinen kun tuosta tuli noinkin kirkas punainen :)

      Poista
  2. Uuh! Mun kaverikin kokeili sitä pinkkiä ja sanoi että ei ottanut haalistuakseen melkein yhtään. Meillä toi väri maksaa 8,90€ :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huii sehän on hyvä! :3 Toivottavasti ei haalistukaan nopeasti, ei jaksais joka viikko olla läträämässä värien kanssa :'D Isommissa marketeissa toi väri onkin varmaan halvempi mitä meijän lähikaupassa :)

      Poista
  3. Ton takia mä lopetin punapäänä olemisen, kun se todellakin parin suihkun jälkeen muuttui pinkiksi. En siis ole hullu ja kuvittele koko asiaa :D Ja onhan tuo kallista ylläpitää. Siinä toinen syy.
    Toivottavasti löysit nyt ratkaisun ongelmaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et oo hullu! Se pinkkiys on jotain raivostuttavaa, vaikka fire onkin niin ihana sävy juuri värjättynä :D Ja niin, kallistahan tätä tukkaa on värjätä jatkuvasti, mutta toisaalta ei haittaa mua :3 oon jo tottunu.
      Ja kiitos, toivotaan, et tää väri pysyy mahdollisimman pitkään!

      Poista
  4. Ooo, kuvissa ainaki näyttää ihan tosi hyvältä punaselta väriltä! : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Luonnossakin tuo näyttää yhtä punaiselta, kuvat eivät vääristä paljoakaan :3

      Poista
  5. Minäkin lopetin punapäänä olon, kun haalistui oranssiksi täällä ja sitten kuljin pää neonoranssina kunnes kyllästyin ja vaihdoin violettiin, se kestää päässä paljon paremmin kumma kyllä :O ilmeisesti punapigmentti ei vaan sovi kaikille. Noita värejä haluaisin kyllä kokeilla, mutta varmaan violettina tässä tapauksessa, ellen sitten sinistä lätkäisisi (muistaakseni oli sininenkin) kunhan tää violetti tästä haalistuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo koskaan punainen haalistunut oranssiksi .__.' toisaalta oon käyttänyt vain lähinnä shokkivärejä, jotka ovat pinkkiin päin. Oranssi olis aika kiva! Mulla taas violetti/liila ei oo koskaan pysyny ja se haalistui heti ekassa pesussa siniseksi :D Haluaisin kyllä nähdä millainen tuo live colorin liila tai sininen on, siitä vaan kokeilemaan! :>

      Poista
  6. Etsin miehelleni punaista suoraväriä kun tarkoituksena olis värjätä hänen hiukset puna mustiks :3
    Hään hiukset o maantienruskeet ja kun kovin kirkkaan punaisesta hän ei oo kiinnostunu nii ei varmaan blondausta alle tarvitse? Tai jos blondaa niin antaa vaalentua vain hetken?
    Mitä mieltä itse olet?
    Ite oon käyttäny tuota pinkkiä, mutt ite vaalennan otsatukan että saan kirkkaamman pinkin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui kauhistus, miten oonkaan näin tumpelo, etten ole huomannut tätä viestiäsi! hyi minua. Taitaa olla liian myöhäistä neuvoa? :'D
      Riippuu ihan kuinka punaista lopputulosta hamuilee, itse ainakin blondaisin edes vähän, jotta väri tarttuu hiuksiin, kun useimmat shokkivärit eivät tartu värjäämättömään tukkaan. Tai sitten kannattaa pohtia mahdollisimman punaista kestoväriä, ne eivät yleensä ole liian kirkkaita eikä niitä tarvitse sitten värjäilläkään niin usein :) Mieheni kyllä kovasti piti kirkkaan punaisesta tukasta (crazycolorin fire), kannattaa suostutella miestäsi ainakin kokeilemaan ;>

      Poista

♥ puss