NEW PIERCING



Tättärää, vihdoinkin mä sain sen!


Oon jo pitkän aikaa miettinyt uuden lävistyksen ottamista, ja pohtinut tätä monta kuukautta, mutta en oo vain saanut aikaiseksi marssia Lassin piinapenkkiin. Jo parin vuoden ajan oon pyöritellyt asiaa mielessäni ja sovitellut photoshopilla naamaani kyseistä lävistystä ja vinkunut Karille, kuinka kivaa olisi jos sais lisää rautaa naamaan. Kari ei kuitenkaan oo ihan samaa mieltä mun kanssa, vaikka hänelläkin on noita koruja naamassa joskus killunut :-D Kuitenkin mulla noita reikiä on naamassa aika monta, enkä haluaisi näyttää kävelevältä rautakaupalta, mutta eikai yksi lävistys voi pahentaa asiaa enempää!

Marssin Aman kanssa PinUp Tattoo-liikkeeseen, jota pyörittää Tatuointistudio Helsinkistä tuttu Sini, ja Lassi Sidoro lävistelee ja arpitatuoi siellä mestassa. Lassin perässä mä tuonne siis menin, koska luotan häneen 110%. Paras lävistäjä, johon oon tähän asti törmännyt. Ammattitaitoinen ja asiallinen!



Jotenkin arvasin, että lävistyskohdan merkkaaminen tuottaisi ongelmia ja Lassi lävistikin mun bridgen hieman vinoon, johtuen mun nenän muodosta ja kasvojen epäsymmetrisyydestä. Se siis näyttää mun naamassa suoralta, mutta tosiasiassa se on hieman vinossa. Itse en sitä huomaa, eikä mun tarvitsekaan. Bridgeen laitettiin ehkä hitusen liian isot pallot, koska pienempiä ei löytynyt siihen hätään, mutta noi toimii alkuunsa ihan loistavasti. Hommaan sitten pienemmät, kun se on parantunut kunnolla.

Lävistysvaihe oli nopeasti ohi, kuten aina, mut mua edelleen ihmetyttää, miten Lassi pystyy tekemään bridgen ilman pihtejä ja vielä niin suoraan. Oon niin tottunut siihen, että lävistäjä vetää ensimmäisenä pihdit esille ja ne on ehkä lävistyksen ottamisen kivuliain asia, ainakin mulle on ollut. Oli ehkä yksi kivuttomin lävistys kielikorun jälkeen, ja toistaiseksi ei mitään ongelmia ole ollut. Minä tykkään!

Tiedän, että bridge on sellainen lävistys, joka jakaa paljon mielipiteitä, mutta mä oon aina tykännyt niistä. Oon vaan yrittänyt välttää sen ottamista vain sen takia, jos siitä jääkin isot arvet, niinkun monelle mun kaverille on jäänyt. Nyt ei kuitenkaan harmita yhtään, koska musta se sopii mulle, vaikka itse sanonkin! Oon jo ehtinyt tottua siihen, että mustat pallot vilkkuu välillä näkökentässä. Harmi, että mun mies ei enää välitä lävistyksistä, nimittäin sille sopi bridge ihan älyttömän hyvin!

Mitä mieltä te ootte? Onko mulla nyt liikaa rautaa naamassa? Sopiiko bridge?



19 kommenttia:

  1. Oon joskus miettinytkin että sulle sopisi tosi hyvin bridge :3 sopii ehdottomasti!

    Itselläkin on ollut nyt toukokuusta asti bridge ja oon kyllä tykännyt. Kuumottelin vaan kun alkoi 6vkon mittainen työssäoppiminen ja hotellin respassa/keittiöllä ei saisi rautaa olla, mutta hyvin on menty nyt häivetapilla. Uloskasvustakaan ei ole vielä merkkejä onneksi, itku varmaan pääsisi muuten :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, hyvä ettei sun tarvinnut luopua omastas pelkän työssäoppimisen takia :D Ite en oo ikinä joutunut käyttämään häivekoruja, ja toivottavasti ei tarviikaan. Ja niin, bridgessä on aika suuri riski uloskasvuun, saa nähä miten mulla käy! Mulla ei oo kyllä mikään koru koskaan kasvanu ulos, ja toivottavasti ei niin tuu käymään :3

      Poista
  2. bridge jeejee! sopii hyvin, en edes eka tajunnut mitä on tullut lisää, niin hyvin sopii tuohon yhdistelmään ^^ :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huii kiitos! Nyt kun turvotuskin on vähän laskenut niin se istuukin tuohon vähän paremmin :D Kukaan ei oo edes huomannut mun uutta bridgeä kun vasta siitä mainittuani, kun monet luuli että mulla on aina ollut se :-D

      Poista
  3. Tuo lävistys kyllä sopii sulle! :---) Ittelläkin bridge killunut melkein vuoden mukana, alussa pelkäsin kovasti että kasvaa ulos mutta se vain etsikin oman paikkansa ja tuossahan tuo vielä on. Ittellä on piikit, pitäisi vain ostaa lyhkäsempi tappi, joka tuottaa siinä mielessä hankaluuksia kun en tiedä edes miten pitkä tämä on.. :'D Tosiaan töhnii vieläkin, muttei ole tulehduksia tai uloskasvua havaittavissa. Jos pitäis kaikki muut lävistykset ottaa pois ja jättää vaan yks, niin kyllä se tuo bridge ois, vaikka muihinkin oon aikalailla kiintyny.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu lävistäjäkin sanoi, että tää saattaa näyttää siltä, että se kasvaisi ulos, vaikka se 'etsii omaa paikkaa' ja mukautuu paremmin siihen kohtaan :3 Uiui piikit ois kyl siistit, pitää varmaan hommata jossain kohtaa! Mun tappi on nyt 14mm (kuulostaapa kamalan pitkältä) ja jossain kohtaa varmaan hommaan pikkasen pienemmän jos tuo aloituskoru näyttää liian isolta :>

      Mäkin oon nyt sitä mieltä, että jos vain yhden korun saisin jättää lärviini, niin kyllä se tää bridge olisi. En haluaisi jättää mitään yhtä huulikorua killumaan yksikseen, saattaisi näyttää mun naamassa vähän hölmöltä :D

      Poista
  4. Oijoijoi, tosi hienosti soppii! Eikä oo yhtään liikaa! Joteski toi näyttää siltä niinku sulla ois tuo jo ollut, tyyliin aina. :D Mäki oon pitkään haaveillut bridgeä. En tajua miksen ottanut sitä samalla reissulla kun hankin napa - ja kielikorun + korvaan industrialin. Tai siis se oli kyllä tarkotus ottaa, mutta sit ku pääsin paikanpäälle niin luettelin lävistäjälle vaan noi mitkä otinkin ja kotona mietin et mikä mulla unohtu. Heh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, hyvä ettei näytä liian täyteen ahdetulta turvalta n__n Käytän onneksi pieniä koruja, näyttää paljon kivemmalta mun naamassa. Oho, säpäs oot uskaltautunut ottamaan monta reikää samalla kertaa, huh :D Pitäis varmaan itsekin kokeilla ottaa monta korua samaan aikaan, mut en enää oikein tiedä, mitä seuraavaks ottais hmh!

      Poista
  5. Wohoo sää otit sen! Tervetuloa kerhoon :D Ja passaa kyllä hyvin. Ku näin kuvan eka instagramissa nii en ees huomannu eka mikä on erilaista, joten vissii se näyttää siltä ku se ois aina ollukki siinä : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiitos! Oon pyöritellyt ajatusta tän ottamisesta niin kauan et oli pakko :D

      Poista
  6. Ihan kivalta näyttää :)

    Mää oon halunnu kielikorun jo pitkään ja smiley ois kiva kans :D En oo vielä tohtinu ottaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten vaan mars mars lävistämöön! :3 kieli ja smiley on kivuttomimmat lävistykset, ja myöskin helppohoitoiset (ainakin itselläni). Suosittelen!

      Poista
  7. Sopii hyvin! :3

    Haluisin itekkin muutamia lävistyksiä nassuun mutta kun vanhemmat! :P No kyllä sitä kai ehkä sitten ehtii :) Ja sulle sopii todella hyvin muutkin lävistykset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 Ja hei oot vielä niin nuori, et varmaan ehdit myöhemminkin ottaa koruja naamaan jos kiinnostusta löytyy vanhempana! En minäkään saanut alaikäisenä mitään lävistyksiä kulmakorua lukuunottamatta, vaikka snakebiteseja vinguin ja vonguin :) Nykyään sitten saankin ottaa vaikka tuutin täydeltä rautaa naamaan jos vain mieli tekee, eikä kukaan voi valittaa ;>

      Poista
  8. ei oo liikaa, en ees tajunnu ekana et mikä se uus lävistys nyt sit olikaan :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha sopii siis naamaan hyvin kun sitä ei edes erota :DD

      Poista
  9. Mitä ihmettä en eka meinannu ees tajuta mikä sulla on uutta! :D Mut sehän on vaan hyvä merkki jos korut ei oo huomioo herättäviä, tarkottaa et sopii kantajalleen ^___^

    Ja siis aivan ihana toi on sulla ♥♥ Käy niin törkeen hyvin .__. Hihi ihana pikku emojonsu hihiihi ♥ Kehtaa viedä tollasen pimun sit Kuopion kuppiloihin pyörimään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höhöö kiitos sinä ihanaiseni ♥♥! oot tainnu joskus mainita ettet tykkää bridge-lävistyksestä, eli hyvä jos se sun mielestä sopii edes mun nassuun :'D oooooooh kuopioon baareilee, apuaaaah!

      Poista
    2. Tykkään muilla mutten itelleni haluais arpien takia :D

      Poista

♥ puss