15:06



Ottakaa tästä puhelinlaatuisia kuvia, hop!


Koska mun pitää ottaa itteäni niskasta kiinni ja alkaa kirjoittamaan enemmän, teen sen nyt. Mun verbaalinen itseilmaisu on huonontunut äärettömän laimeaksi, koska oon suurimman osan päivästä töissä ja yksin kotona - itsekseni. Harvemmin käyn keskusteluja kenenkään kanssa arkisin, enkä oikein osaa ilmaista tuntemuksiani oikealla tavalla. Musta on tulossa tylsä, tyhmä, hajuton ja mauton. Musta on tulossa vanha ja aikuinen. Hyi että.


Oon ollut viime aikoina tosi masentunut tän talven vuoksi. Mun tukka on kamalassa kunnossa, iho on pilalla ja ulkona on ihan tajuttoman hirveä keli koko ajan. En oo koskaan pitänyt talvesta, ja elän talvet aina jonkin asteisessa sumussa, kun ei oikein tuu liikuttua mihinkään. Mutta! Sain tänään toivoa kevään tulosta: puoli kuuden aikaan aamulla linnut lauloivat meidän pihalla ja päivällä ulkona tuoksui ja näytti keväältä. Hurjaa, kohta on jo helmikuu ja pitää ruveta miettimään kesälomia, jeij!



Vaikka oonkin luvannut itselleni, etten enää vähään aikaan shoppaile mitään turhuuksia, kun kaapit muutenkin pursuavat ihan älyttömistä tavaroista, tilasin itselleni Ebayn ihmeellisestä maailmasta itselleni puhelimeen pari objektiivia! Ei kyllä ollut hinnalla pilattu ja sain nämä alle 4€:lla, vaikka tosin luulin, että paketti sisältäisi kolme objektiivia, eikä vain kahta. Ihan sama, nämä kelpaavat mulle ja toimivat paremmin kuin 1,5 vuotta sitten ostamani objektiivit, jotka ovat kateissa jossain päin maailmaa.

Uskaltauduin myös tilaamaan hiusväriä Crazycolorin omilta sivuilta ensimmäistä kertaa, koska Cybershopista on aina tää mun käyttämä väri loppu. Vähän pelästyin jo, ettei mun tilaus ole mennyt perille, kun ei tilausvahvistusta kuulunut moneen päivään, vaikka mun tiliä oltiinkin jo veloitettu. Toimitus kesti 7 arkipäivää, ja se riitti mulle ihan hyvin ja ehkä uskaltaudun joskus toistekin tilailemaan sieltä värejä, ettei aina tarvitse metsästää Cybershopista eioota. Tukkakriisi siis selätetty vähäksi aikaa, hihi.

Huomenna suuntaan Turkuun pitkästä aikaa ja mua vähän jännittää ja pelottaa, kuinka oon sopinut ohjelmaa jokaiselle päivälle ihan riittämiin, enkä tiedä kestääkö mun pää sellaista menoa. Oon koko tammikuun ajan vaan homehtunut omassa pienessä kuplassa, enkä liikkunut kodin ja työpaikan väliltä mihinkään, ja nyt pitäisi lähteä sosiaalistumaan ja olla koko ajan menossa. Toivottavasti kaikki menee omalla painollaan ja oon hengissä vielä sunnuntaina, enkä oo saanut sydänkohtausta.


4 kommenttia:

  1. laitakko linkkii noista objektiiveist?(---:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.ebay.com/itm/3in1-Fisheye-Wide-Angle-Macro-Selfie-Zoom-Lens-Gold-for-iPhone-6S-6-Plus-DC481-/251535882423
      toivottavasti näkyy :>

      Poista
  2. paljonko crazy colorin sivuilla on pk? ja jääkö mitenkään tulliin yms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postikulut määräytyy painon mukaan, eli mitä enemmän ostaa, sitä enemmän ne kustantaa. Itse kuitenkin säästin huikeat 5€, että tilasin briteistä värejä, kuin että olisin Cybershopista ostanut.

      Poista

♥ puss