MATERIALISMIRAKKAUTTA



Joulukuussa tuli hankittua paljon materiaa, kiitos veronpalautusten. Nyt ei tarvitse vähään aikaan tilailla mitään tai lähteä tarkoituksella tuhlaamaan rahaa, koska oon nyt niin tyytyväinen kaikkiin juttuihin, mitkä oon saanut viimeinkin kotiutettua itselleni. I'm happyy!



MEWIN
PAITA JA AVAIMENPERÄ



Tilasin Mewin nettisivuilta alehintaan t-paidan ja kauan kuolamaani enkeli-avaimenperän, koska oli niin hyvä tarjous. Vaikka toimitus kestikin yli 20 päivää, niin ei se haitannut, kun jouluksi kuitenkin paketti ehti perille. Paketti tuli Kaliforniasta asti pikana mun luokse ja oon niin tyytyväinen, kun viimein sain uuden Mewin paidan. Viime keikoilla ei oo oikein ollut mitään bändikamaa myynnissä, joten tää oli mun joululahja itselleni. Avaimenperä oli myös aivan ihana, ja luulin aluksi, että toi on sellaista muovia joka taittuu, mutta se osoittautuikin metalliseksi. Kaaaunis!

SAMI HEDBERG
KOKOVARTALOMIES 3 BLU-RAY

Joulun jälkeen kävin ostamassa tän itselleni ja mun standup-hylly alkaa täyttymään taas mukavasti. Oikeastaan niin mukavasti, ettei niille ole edes tilaa mun dvd-hyllyllä.. Pitää varmaan hommata lisää tilaa mun kokoelmalle haha. Vielä en ole tätä katsonut, mutta odotukset ovat korkealla! 

POKÉMON X

Hommasin kesällä Nintendo 2DS-pelikonsolin ihan vain pokémon-pelejä varten (vain 60€ konsolista ei ollut paha hinta), mutta nyt vasta sain ensimmäisen pelini! Tai ensimmäisen ja ensimmäisen, muksuna hakkasin sormet verillä game boyta ja pokémon yellow-peliä, hah. Kari tän mulle hommas ja mulla meni pitkään tottua pelin ulkonäköön ja ylipäätään tolla konsolilla pelaamiseen, kun oon vähän old school näiden pelien kanssa (PS1 ja game boy kunniaan!). Oon kuitenkin ihan myyty ja rakastan tota peliä yli kaiken ja seuraavana hankintalistalla onkin jompi kumpi uudemmasta pelistä Omega ruby tai Alpha sapphire. Tykkään ihan älyttömästi.

BRIDGE

Otin bridgen tavallaan itselleni synttärilahjana (juu, piti ottaa se jo elokuussa, mutta tulikin mutkia matkaan hehs), mutta nyt se saa olla mun joululahja. Rakastan tätä! On ollut kyllä yksi helpoimmista lävistyksistä ikinä, vaikka totuttelua tuo vaatiikin. Pitäis hommata tuohon jotkut kivan kokoiset kartiot ja hopeiset pallot! 

Ja sitten..

PESUKONE!

Mun lempi kotityö on ehdottomasti pyykkäys ja oon ollut ihan murheen murtama, kun kolmisen kuukautta sitten meidän vanha, mamman lahjoittama pesukone sanoi itsensä irti. Meidän piti hommata uusi pesukone jo ajat sitten, mutta kaikkea ehti sattua loka-marraskuun aikaan, kun muunmuassa Karin isä, joka yleensä auttaa meitä näissä asioissa, joutui sairaalaan teholle. Meillä oli oikeastaan ongelmana vain se, että millä me kuljetettaisiin pesukone kotiin ja millä me saataisiin se portaita pitkin kannettua sisälle, kun hissiä meillä ei ole. Niin, ja miten ja minne vanha pesukone tungettaisiin. Onneksi mulla on maailman paras appiukko, joka kustansi meille ihan uuden pesukoneen ja se kuljetettiin kotiin asti ja vanha heivattiin samalla pois! Mä oon niin innoissani tosta ja oonkin varmaan pessyt tolla jo kymmenen koneellista pyykkiä! En tiennytkään, että voisin joskus olla näin onnellinen toimivasta pesukoneesta, hah!

Mitäs te saitte joululahjaksi? Tuliko iloisia yllätyksiä? :)



8 kommenttia:

  1. Oih saat näyttää mulle sitten ton Nintendon, en oo ikinä nähny oikeeta Pokemon-peliä :o Oon vaan Nintendo 64:llä pelannu Stadiumeja ja Snappia, ja sit jotain feikkejä Online-Pokemoneita kokeillu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh oot jääny paljosta paitsi!! Mullakin on emulaattori täs koneella ja välil oonkin pelaillut sillä poke-pelejä, mut eihän se oo ollenkaan sama asia kun omalla pikku konsolilla :c

      Poista
  2. Tuo pesukone on kyllä aivan mahtava hankinta. Ai että, muistanko meillä ei ennen ollut pesukonetta ollenkaan ja piti viedä pyykkitupaan pyykit ja ku ei ollu vuoroja nii aina oli varattu! Tai siot jonku pyykit oli jääny sinne koneeseen. + Ku jätti sinne aineet nii ne oli kohta käytetty. Kostin muille asukkaille enkä enää ostanut pyykinpesuainetta ollenkaan ja käytin muiden aineita. Sitä saa mitä tilaa ::D Mut onneks nyt on ollu jo oma kone ja tässä talossa on tietääkseni vuorotkin jos vaikka hajoisi tuo romu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Mä en oo ikinä käyttänyt pesutupaa, vaikka meillä täällä semmoinenkin ihme on, mutta oon kuullut niin paljon kauhutarinoita vuorojen ryöstämisestä ja vaatteiden varastamisesta ettei oikein houkuttele :D Kyllä oma pesukone on pakko olla, meinasin tulla hulluks ilman sitä :<

      Poista
  3. Bridge kyl sopii sulle, ihan mahtava!! ♥

    VastaaPoista
  4. Voi miten kivoja juttuja oot hankkinu itelles! :) Ja kaikenlaista sitä tuli, mulle tärkeimpinä ainakin uusi kiharrin kun vanha oli jo niin luuska ja hävisi jonnekkin... hauskin lahja oli kun Tuomon sisko osti mulle selfie stickin ja sitä kokeillessa on ollut kyllä hauskaa. Kissatkin sai uuden kuivaimen missä on kylmäteho ja ei pidä kovaa ääntä kun kuivaa pesun jälkeen. Se on ainakin vielät testaamatta, mutta kaikki ajallaan. :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi, munkin on pakko hommata selfietikku jostain :'D kaikki on tuntunut saavan sellaisen joululahjaks!
      Semmonen kiharrin ois aika näpsäkkä, ainakin ite kun en osaa suoristimella kihartaa tukkaa sitten ollenkaan..
      Toivottavasti kisut tykkää uudesta puhaltimesta! :3

      Poista

♥ puss