Polje, polje, tätä pirun pyörää




Ja noin! Takaisin arkeen! Tuntuu hyvältä aloittaa uusi vuosi, kun on saanut lepäillä rauhassa ja miettiä asioita. Mulla ei oo mitään talvilomaa, joten joudun takaisin sorvin ääreen itkemään, kuinka mulla on kesäloma vasta puolen vuoden päästä. Nyyh ja viil ja sillee. Olisipa kesä.

Oon muuten aika ylpeä joulukuussa tekemästäni Projekti X:stä, oli virkistävää kokeilla jotain uutta, vaikka eihän toi ihan mun juttuni ollutkaan loppujen lopuksi. Kerrankin sain toteutettua jotain vähän erilaista ja mä handlasin sen loppuun asti, vaikka vaikeuksilta ei voitukaan välttyä. Hieno fiilis kuitenkin jäi ja nyt on taas mukava aloittaa ns. puhtaalta pöydältä.


Mä oon ollut tällä viikolla ihan järkyttävän väsynyt. Aamuisin en meinaa saada edes silmiä auki, töissä tekisi mieli ottaa pienet powernapit ruokatunnilla, ja kotiin päästessä nuokun aina iltaan asti, kunnes sitten menen nukkumaan. En oo töiden ja pakollisten kauppareissujen jälkeen tehnyt mitään muuta kuin löhönnyt sängyllä katsomassa turhaakin turhempia tv-ohjelmia ja lasken päiviä ja öitä viikonloppuun. Oon niin puhki enkä tiedä missä mättää. Nukun hyvät ja pitkät yöunet, syön hyvin, ulkoilen ja liikun päivittäin ihan tarpeeksi. Silti oon ihan loppu ja mun silmät ei vaan meinaa pysyä auki. Huoh. Haluaisin vain nukkua viikon putkeen.






Onneksi se viikonloppu pian saapuu ja palkkapäiväkin kolkuttaa jo oven takana. Oon kriiseillyt pitkän aikaa taas oman ulkonäköni kanssa, ja tekisi mieli vaihtaa tukan väriä, mutta se olisi liian suuri operaatio tällä hetkellä. Onneksi mun ei tarvitse lähteä minnekään kekkereihin tai olla edustavan näköinen päivittäin, pelihousuthan siinä repeäis, kun en oo uudenvuoden jälkeen jaksanut edes meikata. Tukkakin sojottaa jokaiseen ilmansuuntaan. Plah. En osaa suoltaa nyt mitään fiksumpaa, pää ei toimi. Onko siellä ruudun takana samalaisia fiiliksiä?


2 kommenttia:

  1. Mulla oli jonkinaikaa sitte aivan samalainen fiilis. Aina vaan väsytti, ois ollu kiva vaipua johonkin talvihorrkseen. Mut nyt oon piristynyt kun kevätkin alkaa ja käynyt ahkerammin salilla jne, mut siltin tuntuu et mistä mää kaiken ajan revin kaikkeen mitö haluisin te. Plääh.

    Onksulla kausiluontosta vai onko menny vaan pahemmaks, ettei olisi mitään vakavampaa kuin vaikka kilpparin vajaatoiminta, mikä tuntuu olevan niin yleistä nykyään(?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika paljon tätä on nyt liikkeellä ainakin omassa lähipiirissä. Mitään ei jaksaisi töiden/koulun jälkeen tehdä. Hyrr. Aika kausiluontoisesti mennään, mut oon mä tota kilpirauhasen vajaatoimintaakin kelaillut, kun oireet kuvastaa aika paljon siihen suuntaan. Pitäisi käydä tsekkaamassa arvot jos vain jaksaisi lääkäriin raahautua.
      Onneks tosiaan kevät tulee kovaa vauhtia ja aurinkokin alkaa paistelemaan taivaalla useammin :>

      Poista

♥ puss