ÅBO





Oli pitkästä aikaa miellyttävä Turku-reissu. Harvemmin saan mahduttaa viikonloppuun noin paljon tekemistä ja liian vähän yöunia. Kaiken kaikkiaan ikimuistoinen matka. Turku kohteli mua hyvin. Aina kun palaan vanhoille kotikulmille, mulle tulee niin turvallinen fiilis. Osaan liikkua siellä, on tuttuja ihmisiä, ja mun menneisyys. 


Viikonlopun jälkeinen fiilis

Mitä mä sitten Turussa tein? Shoppailin itselleni kahdet (!!) housut ja hupparin. Vihaan shoppailua, mutta viimeinkin mä tein sen tuskanhiestä huolimatta. Kokeilin jotain uutta: makuvissyä, ja se oli hyvää! Yleensä makuvissyt on joko liian makeita tai liian kuivia mun makuun. Olin isäni kanssa baarissa. En tiedä, miten tää on edes mahdollista. Käytiin pikkukylän paikallisessa pubissa kuuntelemassa paskaa punk-bändiä. Selvinpäin. Kävin mun kahdessa entisessä kantabaarissa, Klubilla ja Whiskyssä. Tutustuin uusiin ihmisiin, enkä juonut itseäni edes konkurssiin. Näin pitkästä aikaa lapsuuden ystävää, ja haaveiltiin tulevaisuudesta ja vaahtokarkeista. Oli kyllä ihanaa. 



Mutta nyt kun on taas palattu arkeen, tuntuu jotenkin rentouttavalta vaan olla ja tehdä normaaleja arkiaskareita. Ja tietenkin ahmia Netflixin tarjontaa! Tällä kertaa menossa on Misfits-maratooni, joka on mun yksi suosikki sarjoista ikinä. Tänään myös pitää olla kuulolla YleX:n sivuilla, koska Mew vetää radiossa uuden singlensä akustisena! Kaikki Mewin pikkufanit siis radion ääreen kello viideltä, puspus.





..Joo, ei mulla muuta tällä kertaa. Ens kerralla yritän saada enemmän kuvamateriaalia kasaan, hehs.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss