SATELLITES




Tässä mä taas oon. Kirjoittamassa muistioon luonnoksia, joita en kuitenkaan koskaan julkaise. Tai ehkä pitäisi. Joskus edes. Eihän tästä muuten mitään tule. Muistaako kukaan mua?


Musta on tullut kamalan epävarma tän blogin kanssa. Postailen harvoin, mulla ei muka ole mitään asiaa, kuviakaan en räpsi kuin muutaman kappaleen kuukaudessa. Tekosyitä, voisin sanoa. Olisi mulla vaikka kuinka paljon asiaa. Kyllä multa juttua riittää. Musta on tullut vain paljon varovaisempi siitä, mitä haluan julkaista netissä. Mielelläni julkaisisin postauksia pari kertaa viikossa, mutta en ole varma, mitä pitäisi, tai mitä uskaltaisi kertoa. Ei mun elämä niin loistokasta ole, kun oon tämmöinen nössö, joka viettää vapaa-aikansa Netflixin seurassa peittoon kääriytyneenä.

Ajattelen ehkä liikaa, ehkä mun pitäisi vain antaa mennä. Yritän saada jonkinlaista otetta tän blogin kanssa, lupaan. Mutta sitten itse asiaan. Mitä mulle kuuluu?


Ihan hyvää, sitä samaa tasapaksua elämää kuin ennenkin. Käyn töissä, ruokin ja hellin kolmea kissaa, vietän avomiehen kanssa aikaa ja viihdyn Turussa turhankin hyvin. Paljon on ehtinyt tämän vuoden puolella tapahtua, vaikka suurin osa onkin ollut pienen pieniä asioita, joista oon tullut superiloiseksi. Oon käynyt kirpputorilla, aloin lukemaan Nälkäpeli-kirjasarjaa, oon saanut sisustettua makuuhuonetta ja niin edelleen. Olen tyytyväinen.


Oon todella onnellinen siitä faktasta, että kevät tulee ja sen myötä kesä on askeleen lähempänä. Odotan jo innoissani kesälomaa, ja etenkin Ruisrockia, koska viime viikolla Mew julkistettiin yhdeksi esiintyjäksi. Kiitos Ruissi, sä et koskaan petä! Linnut laulaa, ilmat lämpenee pikkuhiljaa ja aurinkokin uskaltautuu näyttäytyä useammin. Kesä, mä odotan sua.



5 kommenttia:

  1. Itekkin oon jo ihan fiiliksissä kesästä! Tänä vuonna raahaan ihteni fetareille vaikka väkisin :D Oon aina ollut töisä tai muuten ei oo tullu lähettyä. Tänä vuonna kesäloma on heinäkuussa ja haluaisin ainakin lähteä Ilosaarirockiin tai Ruisrockiin :D Tai ehkä molempiinkin jos saan jonkun raahattua mukaan ja järjestettyä rahaa tms. Kerranki haluan viettää sellasen hyvän kesän. Käydä jossain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo festari-kesä! Itteäkin harmittaa kun viime vuonna kävin vaan yhden päivän ruississa niin tänä vuonna pitää kyl korvata se jotenkin. Ruissiin tietty mennään porukan kanssa kun on varmistunu niin hyviä esiintyjiä ja Provinssistakin salaa haaveilen :'> toivottavasti ilmat suosivat meitä kesälomien aikana!

      Poista
  2. Tykkään tästä blogista, meinasin vaan tulla ilmottamaan. :D Jotenkin osaan samaistuu tähän aina ja on kiva lukee koska tää ei oo sellanen perus muoti/uusien-tavaroiden-hehkutus/yhteistyö blogi, vaan kerrot sun elämästäs ja ajatuksistas. Ja vaikka aattelet että ei oo mitään kerrottavaa ja että olis meille tylsää lukea näitä mut mä tykkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eikä, ihana sinä kun piristit päivääni! ;_; Jotenkin musta tuntuu, että kirjoittelen tätä itselleni ja luon ne paineet juurikin siksi tätä blogia kohtaan. Aina pitäisi kaiken olla täydellistä ja sellaista.. noh, blogimaista. Mutta ihanaa huomata, että kyllä siellä ruudun takana on joku tätä lukemassa! :3

      Poista

♥ puss