ENTÄS NYT




En tiedä miten aloittaisin tämän. Oon elänyt hiljaiseloa tässä viimeiset pari viikkoa enkä oo koskenut tietokoneeseen pitkällä tikullakaan, koska avopuoliso on häärännyt tässä ohjelmointi- ja koodailu-juttujaan aika ahkerasti. Oon lähinnä vain maannut sohvalla/sängyllä sairaana, enkä oo jaksanut tehdä mitään muuta kuin katsoa Big bang theory-maratoonia silmämuna kovana. Oon edelleen ihan väsynakki, ja huomenna pitäisi mennä kokeilemaan töihin menoa, en tiedä selviänkö siitä. Jännä juttu, kun mulla ei nuorempana ollut koskaan kuumetta, mutta vasta nyt mulla on alkanut ilmaantua kuumeilua. Ihan järkyttävää, mutta onneksi tää on ihan loppusuoralla ja pääsen pian nauttimaan näistä aurinkoisista keleistä terveenä.

Vaikka oonkin sairastellut ja elänyt melkein pari viikkoa neljän seinän sisällä, oon saanut paljon aikaan. Yritin kuumeisesti etsiä meidän kuumemittaria (heh heh) asunnon jokaisesta kaapista ja samalla järjestelin tavaroita oikeille paikoilleen. Pientä kevätsiivousta siis havaittavissa. Oon ollut pitkän aikaa ihan järkyttävän ärsyyntynyt meidän kämpän tavarapaljoudesta ja sen tuomasta sekasorrosta, joten pitihän sille tehdä jotain. Ei muuten löytynyt kuumemittaria, höh.


Musta tuntuu ihanalta, kun aurinko paistaa ja päivät pitenee päivä päivältä enemmän. Kevät on virallisesti saapunut ja alan pohtimaan kesäloman ajankohtaa innolla. En malta odottaa, että kelit lämpenevät jotta pääsee puistolonkeroille! Ei tarvitse istua iltaa sisätiloissa katsellen Pokémon-elokuvaa 3D:nä (joo katsottiin poikien kanssa sitä eilen haha) vaan voi lähteä nurtsille palvomaan aurinkoa, vaikka en rusketukaan helpolla. 

Mitäs sitten vielä? Eipä oikein muuta. Töitä, sairastelua, stressiä, odottamista. Kesän lisäksi odotan Mewin uutta albumia, joka ilmestyy ensi kuussa ja se pitäisi pistää ennakkotilaukseen tässä lähiaikoina. Wää, en malta odottaa sitä  ♥ Myös Ruissin lippu pitäisi saada haltuun tässä kevään aikana, koska Mew ja Studio Killers. Ja monet muut ihanat kiinnitykset! Onko joku muu tulossa messiin?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss