Oh let me go, old dinosaur





Juu, taas tää tapahtui. Melkein kuukausi taas hiljaiseloa, ja blaah. Ei ole asiaa, ei ole kuvia, on liian kiire ja vielä sitä tätä ja tota. Kynnys julkaista yhtään mitään on liian suuri, ja se kasvaa vain koko ajan, mitä pidemmälle sitä venyttää. Huooooh. Eteenpäin, sanoi mummo lumessa. Mutta, mitenkäs mulla? Töitä, töitä, töitä. Välillä vähän viihdettä, mutta harvemmin. Ensimmäiset kännit vetäisin vappuna taas puolen vuoden tauon jälkeen, olin aika villillä päällä. Hassu hattu päähän, kämppä täynnä ihmisiä, Aliasta, serpenttiiniä, munkkeja, pekoniburgeria, noms! Itkettää, kun en oo vieläkään saanut kunnon (äidin tekemää) simaa, mutta asia korjaantuu ensi viikonloppuna, kun suuntaan nokkani Turkuun juhlimaan äitienpäivää. 

Mitäs muuta, hmm hmm. Kuukaudessa on tapahtunut paljon, oon saanut auton ajokuntoon (toistaiseksi), oon laihtunut reippaasti (-10kg), Mewin uusi albumi on julkaistu (♥), olen tilannut uudet silmälasit, oon syönyt paljon salaattia, ja ja ja kesälomat on tiedossa! Wuhuu, bileet. Paljon kivoja asioita! Mutta huonoilta asioilta ei olla vältytty, ja mua alkaa ahdistamaan jo pelkästään ajatuksesta, kun mun pitäisi varata aika hammaslääkäriin. Hammaskipua on vähän väliä, ei edes mitenkään pahaa särkyä, mutta pelkään ihan tajuttomasti silti hammaslääkäriin menoa. Pakko jostain varata aika mahdollisimman nopeasti, jotta en viivytä sitä taas maailman tappiin asti. Ikävää.

Oon haaveillut uudesta sohvasta (kuten viimeiset neljä vuotta haha!), ja tänä vuonna meidän kamalaakin kamalampi sininen nahkasohva lentää hevonhelvettiin ja sen tilalle tulee kaunis divaanisohva, johon mahtuu enemmän kuin kahden ihmisen perseet. Myös auton osto on edessäpäin, mutta vielä ei ole tietoa, millaisen kaaran itselleni hommaisin, siitä lisää ehkä myöhemmin. 

Mites teidän vappu meni!




2 kommenttia:

  1. Kerro minulle miten laihduit 10kg? O___O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuluttamalla enemmän mitä syön :-D Suurin osa on kuitenkin ollut pelkkää nestettä ja turvotusta, eikä kukaan ole huomannut laihtumistani, nyyh :c

      Poista

♥ puss