PIKAKUULUMISET




Kuva-pläjäys! Kesä tulee! Linnut laulaa! Aurinko paistaa jee! Ovela harhautus, eikös. Tiedän tiedän, oon ollut taas teillä tietämättömillä, mutta hei, mulla on ollut hyviä syitä! Tai kuka ne luokittelee hyviksi ja kuka ei, mutta ainakin oon tietoisesti ollut poissa tietokoneen viereltä, kun tuo arska tuolla paistattelee ja tuo lämpöä viimeinkin tähänkin takapajulaan. Ai että nautin. 

Tässä viime viikkojen aikana oon syönyt paljon salaattia, pudottanut lisää painoa, nauttinut ekat terassilonkerot, hyvästellyt yhden rakkaimman lävistykseni, kevät-siivonnut ja niin edelleen ja edelleen. Kohta tää kämppä alkaa oikeasti näyttämään kodilta, kun jokaisen kaapin taakse uskaltaa jo kurkata niin, etteivät tavarat kaadu sun päälle. Jea. 

Mulla alkaa ensi kuussa kesälomakin, kolme viikkoa pelkkää nautintoa. Hmm! Ja mulla ei ole vielä kuin yhdet festarit buukattuna heinäkuulle! Mitä on tämä ammottava tyhjyys mun kesäloma-kalenterissa, apua. Noora, millon mä saan tulla sohvasurffaamaan teille?

Jooh, joku on taas vedellyt reilummalla kädellä kofeiinituotteita, joten eiköhän tää postaus ollut nyt tässä. Ajattelin vain tulla kertomaan pikaiset kuulumiset ja sen, että hengissä edelleen ollaan. Toivottavasti viikonlopun aikana pamahtaa tänne vielä toinenkin postaus, jos hyvin käy. 


6 kommenttia:

  1. Uuu ihania kuvia! Täällä taas vaan lihottu kesää myöten... oon käyny hesessä ja mäkkärissä luvattoman paljon ja en näköjään tule ikinä tavoittamaan sitä rantakuntoa. :D Noh mitäpä tuosta saa sitä masua olla! Salaatit on hyviä nams, vois itsekkin pitkästä aikaa taas väsäillä, mutta sitä ennen teen kyllä huomenna pizzaa, haha! :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyh mitään rantakuntoa! Minäkin oon vetässyt tässä just lirtan jäätelöä nassuun, hups. Mäkki ja hese kelpais mullekin kyllä älyttömän hyvin, pitääkin varmaan viikonlopun kunniaksi huomenna käydä hakemassa noutoruokaa.. Mutta tämmöselle pullealle pojalle (jolle vihreä ei ole koskaan maistunut) tää salaattikuuri kyllä on tehnyt hyvää ja oon oppinut jopa tykkäämään siitä *--*

      oioi, omatekoinen pizza on kyllä parasta! Nyt tuli nälkä :-(

      Poista
  2. IHAN MILLON VAAAAAANNN! ♥♥♥ Tosin surffataan sitten tuolla puistoissa eikä sohvalla! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOOOW! toivottavasti säät sallii kunnon ulkoilun!

      Poista
  3. mikä lävistys lähti ja miksi? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Smiley lähti! Hampaat oli niin huonossa kunnossa ja se rasitti ikeniä :> ehkä joskus viel hommaan sen takas!

      Poista

♥ puss