Hiusten värjäystä ja lässytystä




Lomarahojen kilahtaessa tilille sain viimeinkin hankittua läjän punaista väriä ja purkin vaalennusmyrkkyä. En edes muista, milloinka olisin viimeksi värjännyt tyvikasvun (todennäköisesti siitä on aikaa hieman enemmän mitä kuvittelen) ja punainen värikin oli onnistunut haalistumaan vispipuuron väriseksi. Oon jonkin aikaa jo käyttänyt Crazycolorin uutta Ruby rouge-väriä Firen kanssa sekaisin, ja tykkään kyllä tästä combosta. Tuo uusi Ruby rouge on aika tumma, että sellaisenaan sitä en kyllä uskaltaisi pistää tukkaani, ja sitä olenkin laimentanut ihan huoletta hoitoaineen kanssa, jos Fire on päässyt loppumaan. Näiden värien lisäksi käytän KC Colormaskin Rediä.



Mikä ihana marjapuuro. Tosi monet kysyi multa, että oonko mä värjännyt tukkani, kun on niin ihanan sävyinen :-D Itse en pitänyt, mutta jotkut ilmeisesti diggas. Mulle musta sopii paremmin vähän tummemmat sävyt.


Ja mites se tyvikasvu? Aika huolestuttavalta kyllä näytti. Pidinkin usein pipoa tai lippistä päässä, kun muuten tuo näytti niin järkyttävälle.


Onneksi sain kiljuvan punaisen tukan jälleen takaisin, oli kyllä jo ikävä, kun ei tätä yli kuukauteen päässyt värjäilemään pahemmin. Huomasin myös, että mun tukka on ollut jo vuoden ajan taas saman värinen ja oon alkanut miettimään värin vaihtoa.. Hmm, valintoja valintoja! Toisaalta, tää on ainoa väri mikä tuntuu 'omalta', joten ehkä punainen saa jäädä. Ainakin hetkeksi.

Mua harmittaaaaaa ihan älyttömästi, koska kaikki hehkuttaa OITNB:n kolmannen kauden uusia jaksoja ja mä en näe niitä, koska peruin Netflix-tilaukseni ja tili meni kiinni pari päivää ennen uuden kauden julkistamista ja BYÄH! Ärsyttää. Toki voin tilata sen uudestaan, mutta sitten mua taas ärsyttää, kun Netflix veloittaa sen kuukausimaksun aina silloin kun rahalle olisi oikeasti tarvetta. Murr ja ärr. Lisäksi näin jo sieluni silmin, että lomalla saan rauhassa katsoa OITNB:n lisäksi Digimonin uusinta tuotantokautta, mutta sellaista ei tulekaan ja oon ihan rikki tästä tiedosta. Sarja vaihtuikin elokuvaan, joka tulee vasta marraskuussa pihalle. Älkääkä siellä ruudun takana naurako, Digimon on paras ikinä. Noh, onneksi tiistaina alkoi uusin Ink Master-tuotantokausi niin voin ainakin siitä nauttia täysin rinnoin koko loman ajan ja sen yli. Nyt oon katsellut Pride-viikon kunniaksi L-koodia taas pitkästä aikaa, kyllä tää lomailu näinkin menee.



Ainiin, kattokaa mitä postissa tuli!♥ Ihanat muumimukit mulle ja äidille! Oon odottanut näitä monta kuukautta, kun nämä erikoismukit on myynnissä ainoastaan Ruotsissa ja vain pari suomalainen firma myy näitä ja tilauksissa kestää ja kestää suuren kysynnän vuoksi. Vielä en ole omaani käyttänyt, vaikka kaikki muumimukini onkin käyttömukeja. Awwwyeeaa, ihana  ♥


14 kommenttia:

  1. oitnb:ä näkee muualtakin netistä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän! Mutta Netflix on vaan niin kätsy kun ei tarvitse tietokonetta edes avata ja plaah :(

      Poista
  2. Ooo en ookkaan nähny tota uutta ruby rougea. Pitää varmaan testata sitä ku haluaisin semmoset tumman punaset hiukset. Yhtä väriä jo testasin mutta tuli vaan puna-pinkit. Kiitti vinkistä! :) Ja voi vitsi tuo muumimuki on aivan ihana! Oon sitä netistä kuolannu :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi ruby rouge on kyl aika tummaa mömmöä, oikein kiva viininpunainen :> Mullakin toi fire-väri taittaa niin paljon pinkkiin heti ensimmäisten pesujen jälkeen niin piti kokeilla jotain uutta!

      Poista
  3. Digimon on kyl sikahyvä!

    Mut hei, eihän sitä OITNB:ia tarvi Netflixistä kattoo, kyllä ne jaksot löytyy jo muualtakin.. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon laiska paska ja Netflix on niin helppo ja wäwäwä :c

      Poista
  4. Vaikken mikään muumimukimamma olekaan, tuo on kyllä sellainen söpö minkä voisin ottaa ♥
    Ja kyllä, aika jäätävä juurikasvu! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi muumimuki on kyllä niin söpö, etten kestä ;__; milloinkohan uskallan ottaa sen käyttöön..

      Poista
  5. tvids.net sieltä löytyy OITNBn kaikki kaudet 1-3, mut ei oo suomenkielisiä tekstejä ;))

    Ihanat mukit ovat kyllä ja upeen punanen fleda :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooooo, kyllä mä löydän ne jos haluan katsoa! :D oon vaan superlaiska kun en enää tietokoneella istu niin usein, niin netflix olisi niiiiiiiiiiin paljon kätsympi laittaa pyörimään älypuhelimesta kuin etsiä netistä niitä.

      Poista
  6. En tiiä mistä kattelet Netflixiä, mutta jos kykenet hommaamaan Popcorn Timen niin sieltä löytyy OITNB:ia ja monia muitakin. Ja on ihan ilmainen, arvelin vinkata jos auttais :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on se mut meni hermot kun rupes pätkii niin saatanasti ettei katselusta tullu mitään :-D

      Poista
  7. Mäkään en oo nähny tollasta Ruby rougea! Ite laittelen sekasin Directionsin Mandarinea ja Crazy Colorin Vermilion rediä ja Coral rediä, nii pysyy kivana punaoranssina ja haalistuu korallisen oranssiks n__n Mut toi kirkkaan punanen on kyllä niin sun näkönen! Olis ihan outoa jos vaihtasit johonki "uuteen vakioväriin" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa, on tota ruby rougea ollu jo muutaman kuukauden ainaki cybershopin valikoimissa! Itekin mietin tota vermilion rediä, mut viimeksi kun sitä kokeilin (vuooosia sitten), mun tukka muuttui ruskeaksi -_- en tiedä miten, mutta sen jälkeen en oo uskaltanu sitä ostaa.
      Harkitsin jo värin vaihtamista trendikkääseen 'mummotukkaan', kun hopeaharmaat kutrit on houkutellut mua jo pidemmän ajan, mutta plah! Liikaa vaivaa.

      Poista

♥ puss