PISTÄ HÄKKIIN VIIDEN LUKON TAA




Jeaa, unirytmi on korjattu! Heräsin (melkein) virkeänä jo kahdeksan aikaan aamulla ja kymmenen aikaan jo löysin itseni Ikeasta ostamassa Karin kanssa uutta tietokonepöytää. Nyt on molemmilla omat tietokone-pisteensä eikä mun tarvitse enää arpoa keittiön pöydän ja sohvapöydän väliltä kummalla työskentelen epäergonomisessa asennossa :D



Lisäksi oon ehtinyt pakata loppuviikon vaatteet kasaan ja siivonnut hulluna paikkoja makkarin ja olkkarin järjestysten vaihtuessa. Yay, olen aikaansaava. Vielä pitäisi kaupassa käydä ja kuunnella tämän aamun Aamulypsyn podcast (oon niin koukussa siihen), ja oon valmis suuntaamaan kohti Turkua!

Oon fiilistellyt Ruisrockin omaa Spotify-soittolistaa ja  myös PMMP:n vanhaa tuotantoa oon luukuttanut ihan huolella. Varsinkin ensimmäinen PMMP:n albumi on mulle todella tärkeä, taisin olla silloin 11-12-vuotias kun se tuli ilmoille, ihan hitokseen hyviä hittejä. Varsinkin Niina, Kesä95, Odotan, Synestesia, Poika ja Ikuinen leikki on niitä mun suosikkeja kaikista.


Tällä lookilla sitten Mewiä sunnuntaina, 156-paita ja Provinssista 2010 ostettu keltainen kangaskassi, ja lisäksi vielä Mewin rakas huppari. Meneeköhän tää vähän yli jo.. Pyh, ei! Mä oon niin valmis tähän viikonloppuun kuin vain voi olla. Oon henkisesti valmistautunut fiilistelemällä aiempien vuosien rokkeja ja kelannut, että kyllä mä tästä selviin vaikka jalat tekiskin armokuolemaa.



Kaivoin tarkasta ja salaisesta säilöstä mun kaikki entiset ruissi-lipukkeet, jotka tällä hetkellä ovat olemassa. Tästä puuttuu vuoden 2006-lippu, joka on varmaan aikapäivää sitten jo menettänyt sielunsa roskakorille. Myös viime vuoden lipuke on hukassa, mutta se taitaa olla vaan jossain kirjan välissä turvassa. Vuosien 2004 ja 2005 lippuja en koskaan omistanut kun vippi-passilla mentiin sisälle silloin. Nää liput on kyllä niin nostalgisia, oi hyviä aikoja. Hyvää 12. ruissivuotta mulle!!


---

Sain korvanappiini tiedon, että Mewin kitaristi, Bo Madsen, on eronnut bändistä. Miten  tää vaikuttaa sunnuntain keikkaan ja tulevaisuuteen, sitä en tiedä. Vähän haikeat fiilikset, mutta ehkä tän piti mennä näin. Hyvät jatkot, Bo.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss