SUNDAY









Aaargh, taas pääsin näin sunnuntai-iltana istumaan rauhassa koneen eteen ja en tiedä yhtään, mitä pitäis tehdä. Oon jo tottunut koulun Mac-koneisiin, että tää oma tuntuu ihan kököltä siihen verrattuna. Tarkoituksena olisi vielä tämän vuorokauden aikana saada tää romukasa formatoitua ja avokki saa asentaa Win10 ja kaikki tarpeelliset ohjelmat tähän, jotta työskentely olisi jatkossa mukavampaa. Tuskin tässä enää kuitenkaan ehtii, kun pitäisi päästä nukkumaan tunnin sisään.

Jahka tää kone-episodi saadaan kuntoon, pitää ryhtyä toimeen ja alkaa järjestelemään kuvia. Nyt mun ulkoinen kovo huutaa hoosiannaa ja kaikki on sekaisin, ja minähän en sellaista sekasortoa suvaitse omassa työympäristössä. Ja voi ei, taas mä puhun kuvista. Mut hei, ei mun elämään kuulu nykyään muuta kuin työtä ja valokuvausta. Sallikaa se mulle. Oon todennäköisesti vielä pari kuukautta tällainen hermoraunio, kun koitan selviytyä työpäivistä ja sen jälkeen vielä koulunkäynnistä. On ollut todella haastavaa aikatauluttaa menoja koulun ja työn välillä, kun vapaa-aikaa on todellisuudessa noin puolitoista tuntia päivässä. Joskus pitää valita joko suihkun tai kaupan väliltä, kumpi on tärkeämpää hoitaa siinä ajassa, syöminen vai puhtaus. Koulun jälkeen menen yleensä suoraan pehkuihin, ja kaupatkin on silloin jo kiinni, kun kotiin pääsen. Rasittavaa.

Noh, kuitenkin on ollut jännää oppia valokuvauksesta jotain uutta, kun tuntuu, että oisin junnannut paikoillani jo monta vuotta, kun ei ole ollut mahdollisuutta oppia lisää. Oon oppinut kuvien muokkaamisessa pieniä vinkkejä, mitkä tulee helpottamaan tulevaisuutta huomattavasti, vaikka oonkin pärjännyt ilman niitä tähänkin asti. Studiokuvaus on mielenkiintoista ja salamoiden kanssa työskentely on vähintäänkin hermoja raastavaa mutta palkitsevaa. No, se siitä avautumisesta. Nauttikaa meidän uuden kämppiksen/sohvanvaltaajan mallintaidoista. Tarvitsen valovoimaisemman objektiivin yhy.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss