TAMMIKUUN YHTEENVETO






Huh ja hei. Olipas rankka alkuvuosi, mutta nyt on tältä erää opiskelut opiskeltu, todistus kourassa ja taas ollaan valmiina kohti uusia pettymyksiä, heh. Nyt olisi tarkoitus sitten hetken aikaa levätä ja miettiä, mitä tulevaisuus mahtaakaan tuoda tullessaan, ja mitä meinaan talvilomallani tehdä (Nooraaa, onko kutsu vielä voimassa?). Ensi viikolla mennään ison porukan kanssa Tallinnaan pitkästä aikaa ja suunnittelen jo ostoslistaan kivoja kesäkenkiä sekä yhden Jägermeister-pullon, ainakin, kjeh.

Koska listoja ei koskaan voi tehdä liikaa, niin julkaistaanpas tässä samalla vaikka tammikuun yhteenveto. Tammikuu oli kaikinpuolin rankka, mutta kuitenkin erittäin palkitseva ja opettavainen. Alan taas tuntemaan itseni, ja pystyn taas viimeinkin hengittämään. Mulla on vahva fiilis, että tästä tulee hyvä vuosi.

Hiusten värin muutos. Oon ihan fiiliksissä tästä turkoosista väristä, ja sanonta vaihtelu virkistää pitää paikkaansa. Jotenkin paljon freesimpi olo, vaikkakin fiksaillaan Aman kanssa tätä reuhkaa viikonloppuna ja samalla Ama saa ottaa haasteen vastaan ja kokeilla leikata mun kakshaaraisia. Siitä tulee aikamoinen show, voin luvata. 

'Uusi ruokavalio'. Tarkoittanee elämää ilman leipää ja energiajuomien vähentämistä. Kaikki tuntuu osallistuvan näihin tipaton tammikuu-, lihaton lokakuu-, sokeriton syyskuu-haasteisiin, mutta itse en koe niitä omikseni, mutta yritän nyt sitten tämmöistä. Pienillä askeleilla eteenpäin? Koin, että leipä on mulle ihan turha, mutta toisaalta maailman helpoin pikkupurtava, joka on helppo ottaa evääksi töihin. Kyllästyin siihen totaalisesti ja päätin, että yritän olla ilman. Ei se niin vaikeaa voi olla. Samoin energiajuomia tulee kyllä litkittyä turhankin paljon, joten niidenkin vähentäminen on aina kotiin päin. 

Valmistuminen. Käytiin Aman kanssa valmistumispäivänä syömässä Raxissa (koska ei osattu päättää halutaanko pizzaa vai nachoja vai jotain muuta, joten oliks tää nyt kompromissi?). Tulipa hyvä fiilis saada viimeinkin todistus kouraan.

Auton rengasrikko ja akun tyhjeneminen. Takapakkeja tulee kaikille, ja tää oli taas meidän tammikuun kurjin juttu. Auto on kuitenkin ollut mulle tietynlainen henkireikä, kun julkiset liikennevälineet osaavat välillä ahdistaa ja kauppakasseja (ja 10kg kissanhiekkaa) ei jaksa 2km kantaa tällä selällä. Tänään juuri vaihdettiin taas pihisevä rengas vararenkaaseen, buu. Onneks kevät tulee kovaa vauhtia ja saan pian kesärenkaat alle.

Kaverin muutto. Oon asunnut pk-seudulla 4,5 vuotta ja oon ollut välillä todella yksinäinen, kun kaikki mun kaverit asuu jossain muualla kuin täällä. Mun ainoa kontakti pitkään oli vain avomies ja hänen ystävänsä, joista on tullut ajan mittaan myös mulle todella läheisiä. Aika velikultia. Mutta nyt mun läheisin ystävä muuttaa 10 min ajomatkan päähän, eli käytännössä melkein naapuriin, haha. Kyllä tää tästä.


2 kommenttia:

♥ puss