I WILL FOLLOW YOU





Sain tilaisuuden tilailla EMP:n sivuilta itselleni muutamat tuotteet ja hankalaksihan se käy kun on niin paljon valinnanvaraa. Haluan mm. kaiken, terveisin ahne. Onneksi sain pidettyä itseni aika hyvin kurissa ja tiputtelin ostoskoriin sellaisia tuotteita, mitkä varmasti on mun makuun.




Uusi lippis on ollut jo pitkään hankintalistalla ja kun tämän Eskimoiden lätsän näin EMP:n sivuilla niin olin ihan myyty. Vähän mustaa ja pinkkiä, awwww.  Nyt ei tarvitse pelätä kesällä auringonpistoksia ja huonot hiuspäivät on pelastettu tällä hatulla. En nykyisin osaa elää ilman päähineitä kun en jaksa laittaa koskaan tukkaani, ja lippis tai pipo pelastaa aina tilanteen.  Lisäksi saa helposti tyvikasvun piiloon haha.




En oo koskaan päässyt testaamaan Manic Panicin värejä, vaikka oonkin niitä netistä pidemmän aikaan jo kuolannut. Moni on näitä värejä mulle suositellut ja vihdoin pääsen kokeilemaan! Tätä väriä ei enää löydy valikoimasta (mutta sen sijaan Voodoo blue-classic löytyy), ja jännittää, miten tää pysyy päässä. Nää amplified-värit pitäisi pysyä paremmin tukassa kuin classicit (oonko ymmärtänyt oikein haha) ja sen takia halusin testata tätä. Normaalisti shokkivärit pysyy mun tukassa 2-3 viikkoa nättinä ja sitten onkin pakko jo taas sävyttää uudelleen. Ainii ja hei, nää on vegaanisia, mikä on iso plussa. Pakko päästä pian testailemaan jahka saan hommattua jotain vaalennusväriä.



Vaikka sydämeni kuuluukin varmaan ikuisesti printti-paidoille, niin kyllä sitä pitää vähän perus teeppariakin kaapista löytyä. Mukavan joustavaa kangasta. Urban classicin tuotteisiin en oo koskaan pettynyt.



Tää humpsahti ensimmäisenä ostoskoriin, koska oon viimeiset 10 vuotta tarvinnut uutta lompakkoa! Mulla on nyt ollut käytössä varmaan kohta 15 vuotta vanha HIM-lompakko, jossa ei ole kolikko-osiota. Itseasiassa missään mun lompakossa ei ole ikinä ollut kolikko-puolta, ja se onkin ollut mulla yksi kriteeri lompakon metsästyksessä. Viimein löysin superihanan (pimeässä hohtavan) lompakon, johon jopa mahtuu kaikki tarvittavat kortit ja muutama hassu polettikin messiin! Ihan superkätevää etsiä pohjattomasta repusta pimeässä hohtavaa lompakkoa :-D


Onko joku kokeillut Manic panicin värejä?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss