ONKO JO KESÄ





Tää tyttö on ollut viimeisen kuukauden aikana pelkkää hymyä, kun aurinko on lämmittänyt kivasti poskia ja hipiää, viimeinkin sain kunnon syyn tunkea talvitakin kaapin pimentoon ja kaivaa aurinkolasit ja lippiksen päätäni koristamaan. Oon syönyt jäätelöä, mansikoita, käynyt puistossa nauttimassa ananassiideriä, pikniköinyt raikkaan salaatin kanssa ja mitä vielä. Oon niin täynnä tarmoa, että meinaa happi ihan loppua. Mitä mä kesällä mahdan oikein touhuta kun kulutan nää asiat puhki jo yhdessä viikossa?  Ehkä mä vaan jatkan Game of Thronesin katsomista, kun kerran senkin sarjan olen aloittanut. En oikein kyllä vieläkään tiedä pidänkö kyseisestä sarjasta vai en hah.

Ei vaan, kesällä toki mökkeilyn, grillailun ja festaroinnin lisäksi olis tarkoitus ottaa vaan ihan chillisti ja käydä mahdollisimman monessa paikassa tutkimusretkillä. Helsinki on niin taatanan iso paikka, ja vaikka täällä 5 vuotta oon aktiivisesti asunut niin kyllä tää paikka on edelleen mulle iso mysteeri. Mitä te meinaatte duunailla kesällä? Onko jotain pakollisia perinteitä jotka täytyy vuosi vuoden jälkeen suorittaa? Itselläni Ruisrock on ainoa pakollinen meno joka kesä, joten sieltä mut voi ainakin bongata woop woop.





Vaikka valokuvaaminen ei edelleenkään nappaa mua kuvauskaluston takia, niin kyllä mä jotain sentään sain yks viikonloppu aikaiseksi, kun jaksoin hommata mun valokuva-tulostimeen paperia ja mustetta. Kyllä muuten tommonen pieni Canon Selphy-tulostin on kätevä, ei voi muuta sanoa! Sain sen joskus aikoinaan appiukolta, kun se sai kuulla mun harrastavan kuvausta. Tulostin kaikki väripatruunat loppuun ja sitten koko hökötin jäi pölyttymään vaatekaapin uumeniin. Löysin sen pari viikkoa sitten etsiessäni matkakorttia (jota en ole vieläkään löytänyt höhö) ja päätin hommata uudet värit ja paperit siihen, jotta saisin vähän uudempia kuvia seinille.

Meidän olohuoneessa on tuollainen 69 valokuvan kollaasi, johon lättäsin vain epäonnistuneita kuvia randomisti seinälle joskus aikoinaan, kun eivät valokuva-kansioon mahtuneet. Siitä kollaasista on vuosien aikana tullut eräänlainen sisäpiirivitsi meidän porukassa ja niille kuville on naureskeltu epämääräisissä olosuihteissa. Nyt kuitenkin sain vaihdettua ja päivitettyä vähän niitä ja näyttää heti paljon freesimmältä! Kätevä vehje, ei voi muuta sanoa.

Meikällä on nyt tämmönen miniloma menossa ja oon tämän viikonlopun Turussa taas pitkästä aikaa viettämässä aikaa perheen parissa. Kesälomakin on kohta tuloillaan ja tatuointi-aikakin häämöttää parin viikon päässä. Kyllä mun nyt kelpaa.


1 kommentti:

  1. Enjoy the summer! It's the best time ever <3
    And I'm grateful to find some Suomi blogs, now I dont feel so alone in here :3
    | A Bela, não a Fera| | Tô RYCA na Finlândia|| FB Page A Bela, não a Fera|

    VastaaPoista

♥ puss